SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Säger den största gnälltanten på hela SH
Så mycket som du gnäller på mig är det knappast sant mer.
Säger den största gnälltanten på hela SH
Utveckla det där, tack? För tält har jag! Och stor skogstomt! Fast du och jag känner nog redan varandra...
Utveckla det där tack? För tält har jag! Och stor skogstomt! Fast du och jag känner nog redan varandra...
Utveckla det där, tack? För tält har jag! Och stor skogstomt! Fast du och jag känner nog redan varandra...
- - - Updated - - -
Håll er i skinnet!
Förresten, på tal om det, jag tittade igenom en massa gamla fotoalbum häromdagen och har konstaterat att jag har tältat på tok för mycket i mitt liv.
Åh... Tält!
Här kommer utvecklingen... Vi hade en lång diskussion tidigare i tråden, där jag tyckte tält funkar precis lika bra som hotell, ibland bättre, ibland sämre. Sammanfattningsvis kom vi väl fram till att jag var ganska ensam om att tycka det.
Känner varandra? Kanske, kanske inte? Inte en aning faktiskt.
Gillar inte skinn.
Bushido!!! Jag har ju inte varit singel mer än... 6 månader. Hästkrafterna står i garaget i HBG under vintern, den andra leksaken står på tomten. Våren är på intågande. Jag är sugen på hojar, grabbar och massa tokigheter!
Jag ser poängen i det du kom fram till! Vi har skrivits innan och säkert träffats på någon SVT eller NDR eller någon annan tokig Skåne tur!
Saknat dig ju forhellvedde!
Äh, är ju gott om ickesinglar som hänger här i tråden så du kan väl leka med oss för det??
Haha, jag kör ju HD numera så mig lär du ju inte vilja komma inom en halvmils avstånd av
Men kul att du är tillbaka!
Man ska inte tälta på tok för mycket! Då förlorar det sin charm.
Var du med i typ scouterna, LR?
Detsamma! Men jag är tillbaka!
Det sitter ju Rotax eller HD i Buell:er... Har du fett jävla backdäck, så skulle du kunna innefatta kategorin "grabbar-med-snygg-hoj"...
Nope, men bilat ned till södra Europa ett antal gånger under min uppväxt, bl.a, och då har tältet alltid varit med, av någon anledning. Det finns för tusan hotell, guest houses och bed & breakfast-ställen typ överallt.
Men visst, jag har bott på såna fler nätter än jag tältat, och det är helt klart att föredra, speciellt vid skyfall.
Pffft, En näsduk är inget tält.
Om det inte är min näsduk då.
Nope, men bilat ned till södra Europa ett antal gånger under min uppväxt, bl.a, och då har tältet alltid varit med, av någon anledning. Det finns för tusan hotell, guest houses och bed & breakfast-ställen typ överallt.
Men visst, jag har bott på såna fler nätter än jag tältat, och det är helt klart att föredra, speciellt vid skyfall.
Det räknas! Ett litet tält är också ett tält.
Haha, ingen Rotax i min, helt vanlig Twincam på 1450cc... Och bakdäcket är standard... Men den låter gött, och snygg är det klart att den är
Va? Har vi skrivit till varandra innan? Oj, oj, oj! Wow liksom!
Mmm... SVT och NDR! Ser jag dig så kanske jag känner igen dig.
Det räknas! Ett litet tält är också ett tält.
Du har PM! Vågar inte lägga ut ett fotografi här. Man kan inte både vara söt, motorsportintresserad och bo mitt i Skånska skogen...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|