Haha, jag är varken 30+ eller available
30+ är ett state of mind. Har länge tyckt du är lite lillgammal av dig. Det andra du räknade upp är däremot inte ett state of mind. Grattis!
Haha, jag är varken 30+ eller available
Kul! Att resa och vara på väg på äventyr är alltid skoj! Även om man ibland får bo i tält. Vart åkte ni då? Frankrike? Italien? Spanien?
Var rätt lustigt när jag körde runt i södra Frankrike och norra Italien. I lite mer än en vecka hände exakt samma sak: Jag stannade för kvällen, slog upp tältet, kröp in för att sova, det började regna. Vaknade och solen sken, allt var torrt och fint.
Räknade ju upp två kul saker som hänt och kom på en tredje:
Kom ganska sent till en camping vid en sjö i Lake District och började slå upp tältet. Hörde en dragkedja dras upp från ett tält en bit från mitt. Ut tittade en italienare, som hoppade ut i ett moln av rök och såg jäkligt nöjd ut med livet. Han frågade ifall jag ville ha lite att puffa på, men tackade nej. Vi pratade en del i alla fall - han var trubadur, tog gitarren på ryggen och körde hoj mellan olika städer och hoppades på att få spelningar - och sedan var jag klar. Började duggregna lite så han kröp in i sin rökiga lya igen, medan jag tog två öl, gick ner till stranden och satte mig och njöt av lugnet. På morgonen när vi båda var på väg så pratade vi lite till. Visade sig att han spelat in en skiva och fick ett exemplar alldeles gratis. Han hoppade upp på hojen och drog vidare på sina äventyr medan jag drog vidare på mitt. Har fortfarande inte spelat den. Äger ingen gammal skivspelare som spelar vinyl. Men fick reda på att mina föräldrar skaffat ny nål till deras, så ska leta upp skivan och lyssna vad det är för något han spelat in på den.
Frankrike några gånger, Italien ett par och en vända till Kroatien. Skönt att det inte regnade värre än så, vi råkade ut för ett jäkla åskoväder en natt i Tyskland och rejält skyfall på en camping i Italien (såpass att allt i tältet flöt...). Försök att övertyga mig om charmen med det, du!
30+ är ett state of mind. Har länge tyckt du är lite lillgammal av dig. Det andra du räknade upp är däremot inte ett state of mind. Grattis!
Men det var å andra sidan ett kravlistekrav... Men hördu, du uppfyller väl varenda punkt??
Tackar
Kravlistekrav ska man inte ta lätt på!
Nä... Saknar röda strumpor.
Kravlistekrav ska man inte ta lätt på!
Nä... Saknar röda strumpor.
Men, vad då? Låtsas att man sitter i en båt är väl kul och charmigt? Lyckades jag övertyga dig?
Frankrike, Italien och Kroatien... Fina ställen!
Asså grabbar! Har man inte röda strumpor så går man fetbort Fast det kan ju kanske kompenseras med annat... typ röd hoj... torrkoppling är fina saker
Asså grabbar! Har man inte röda strumpor så går man fetbort Fast det kan ju kanske kompenseras med annat... typ röd hoj... torrkoppling är fina saker
Inte så bra, för jag gillar inte att åka båt heller.
Jag har röda benvärmare. Och har haft en röd häst, räknas det?
Attans också!
Gillar du flyga?
Ja! Luft är bättre än vatten.
Jajo...det kan väl duga att kramas med en dålig söndagsmorgon
Jag gillar inte att flyga.
Haha varför är jag inte förvånad?
En morgon man kan ligga och kramas utan att måsta stressa upp är väl en bra morgon oavsett veckodag?
Alla morgnar man kan kramas, är bra morgnar
Ja! Luft är bättre än vatten.
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |