Singeltråden

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
HoHoo! Nu är det skitlänge sen jag va här,blev påmind å de tackar jag för...det har varit så mycket bil, cruisingar och annat i sommar så jag har inte haft tid att sitta här riktigt!..Har inte köpt ngn ny hoj,men såg en så läcker gammal Suzuki Savage i ett garage i går kväll som kommer att säljas.Kanske inte mycket att åka med men SÅ skön att ha;)
Har ögnat igenom lite vad ni skrivit om, höga knäfästen kontra smink, dejta c1 medans det kanske blir ngt med c2? mm..
Ja va säger man, reagerade inte på knäna direkt vid fotot,inte det jag kollar på;)
Om inte min kille tycker jag är söt utan smink vill jag inte ha han.Däremot älskar jag att lägga makeup för min egen skull...Även på andra ,gillar att måla å kladda;)

Inte bra att beblanda sig med andra än den man vill ha ngt seriöst med.. Skulle du vilja satsa på en som gör så själv?Fladdrar runt med andra menar jag? Är man seriös så lär man ju visa det..annars har jag ingen åsikt.
Ha en bra dag alla...:krama

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Ja men tack Palle;) Jo visst är det så , med såpan, men det är rätt schysst ändå!:tummenupp

heHe ang.Tkdrille så är jag fortfarande 47 år fyllda HAHA!!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Som modell åt flygplans och busstolar verkar vara populärt.

:mad: Det är ett jävla ofog det där.
Var nån kärring som gnällde som fan på att hon inte kunde fälla bak sätet för att mina knä var ivägen och att jag var jävligt egoistisk som inte ville underlätta det för henne.
Hon slutade gnälla när jag påpekade att jag blev mer och mer sugen på att göra samma åverkan på hennes knä med en hammare som hon gjorde på mina med sin stolsrygg.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Som ni redan nämnt så är det rätt praktiskt att vara liten, man får ju plats överallt där ni klumpar får tränga ihop er! :-D

För övrigt så är min övre del av knäskålen precis i kant med sitsen på mina köksstolar.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Som ni redan nämnt så är det rätt praktiskt att vara liten, man får ju plats överallt där ni klumpar får tränga ihop er! :-D

För övrigt så är min övre del av knäskålen precis i kant med sitsen på mina köksstolar.

Jag var tvungen att gå och kolla på köksstolarna. Underkant på mina knäskålar är i höjd med sitsen. Jag tror att mina köksstolar är ovanligt låga med tanke på att jag är 1.72m över havet.

Last edited:

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Sorry Swish. Jag gjorde ändringar i mitt inlägg precis när du tryckte gilla så nu kanske ditt gilla inte gäller längre.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jodå, jag gillar att du ansträngde dig och gick och kollade!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO