Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Som ni redan nämnt så är det rätt praktiskt att vara liten, man får ju plats överallt där ni klumpar får tränga ihop er! :-D

För övrigt så är min övre del av knäskålen precis i kant med sitsen på mina köksstolar.

Min nedre del av knäskålen är i kant med sitsen.

Är 1810mm lång. Har du dockstolar eller är mina ben oproportionerliga?

Eller är knähöjd en högst ungefärlig måttangivelse?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Måste också gå och kolla nu bara för det....

..jupp samma här. Underdelen av knät ungefär i höjd med sitsen.

Fast det KAN ju bero på olika stolar också. Swish kanske har barstolar och superlång ben egentligen :confused:

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag lackar ur på fruntimmer.
En hona som jag hade en grej med förut, överspelat. Vi är bara kompisar nu. Ömsesidigt. Igår var hon i stan o vi skulle träffas o snacka skit.
Jag latade ur lite och tänkte att hon kan komma hit så slipper jag röra mig.
Men så kryper hon närmare i soffan och lägger sig mot mig osv osv. Så jag blir tvungen att ha den där jävla diskussionen en gång till om varför vi inte ska ha nåt tillsammans.
Sen idag så får jag sms om att jag ska hjälpa henne komma över mig. Är inte det hennes jävla jobb? Vad ska jag göra där liksom?

Varför mötte jag inte henne på stan som jag hade tänkt?
Då hade jag sluppit den här jävla skiten nu.

Fruntimmer är elaka...

Ja, nästan alla då.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Vill man vara kompis med ett "x"? Om du inte vill ha henne hos dig är det väl bara att säga det? Bara att vara ärlig:)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vi hade jävligt kul innan vi gjorde nåt sexuellt. Vi var kompisar då, trodde väl att det skulle gå igen. Men det verkar fan inte så.

Mjau

Medlem
Gick med
24 May 2012
Hoj
BMW G650 Xmoto -07, Kawasaki z 750 -80, Kawasaki GPX 600 R -88
Vi hade jävligt kul innan vi gjorde nåt sexuellt. Vi var kompisar då, trodde väl att det skulle gå igen. Men det verkar fan inte så.

För en del funkar det - för en del inte. Oftast brukar det ta tid för minst en av parterna att komma över det mentalt. Var tydlig och ge det tid, alternativt lägg ner projektet.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002

Känns som att det alltid kommer vara någon som blir sårad, alltid är det en i ett sådant förhållande som får känslorna att vakna till liv. Kan ju gå jätte bra tills den andra träffar någon och så blir han/hon ledsen igen.. Så fort man lämnar vänskapen blir det genast jävligt skumt att gå tillbaka till den relationen! Varför? :va

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Känns som att det alltid kommer vara någon som blir sårad, alltid är det en i ett sådant förhållande som får känslorna att vakna till liv. Kan ju gå jätte bra tills den andra träffar någon och så blir han/hon ledsen igen.. Så fort man lämnar vänskapen blir det genast jävligt skumt att gå tillbaka till den relationen! Varför? :va

Det går inte gå tillbaka, man får bygga något nytt. Det tar tid och blir inte samma som tidigare, men det går att bli vänner igen. Det krävs tid, förståelse och respekt.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag lackar ur på fruntimmer.
En hona som jag hade en grej med förut, överspelat. Vi är bara kompisar nu. Ömsesidigt. Igår var hon i stan o vi skulle träffas o snacka skit.
Jag latade ur lite och tänkte att hon kan komma hit så slipper jag röra mig.
Men så kryper hon närmare i soffan och lägger sig mot mig osv osv. Så jag blir tvungen att ha den där jävla diskussionen en gång till om varför vi inte ska ha nåt tillsammans.
Sen idag så får jag sms om att jag ska hjälpa henne komma över mig. Är inte det hennes jävla jobb? Vad ska jag göra där liksom?

Varför mötte jag inte henne på stan som jag hade tänkt?
Då hade jag sluppit den här jävla skiten nu.

Fruntimmer är elaka...

Ja, nästan alla då.

Det behöver inte vara något jobbigt hon vill ha hjälp med. Frågat henne vad hon behöver hjälp med?

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
CBR 600RR -08
Vi är bara kompisar nu. Ömsesidigt.

Så jag blir tvungen att ha den där jävla diskussionen en gång till om varför vi inte ska ha nåt tillsammans.
Sen idag så får jag sms om att jag ska hjälpa henne komma över mig.

Hon är inte dummare än att hon fattar att hon måste säga att hon är med på att ni inte bör ha nåt tillsammans, för att få fortsätta träffa dig. Hade hon varit ärlig och sagt att hon ville mer hade du dragit dig undan, det vill hon inte ju. När du sen föreslår att hon ska komma över till dig istället för att ses på stan kan jag lova att hon tolkade in mer i det än att du bara är lat :tungan, du är ju fantastisk och inte alls lat i hennes ögon :kär.

Sen verkar hon kapitulera och faktiskt erkänna att hon inte kommit över dig, och vill ha din hjälp med det, eventuellt som ett sista desperat försök till att du ska smälta och trots allt bli lite kär i henne tillbaks. Eller så försöker hon bara komma på vilken anledning som helst att få träffa dig, hon skiter i att det bara är destruktivt.

Det schyssta att göra nu är att säga att du förstår att hon vill mer än du, men att du är säker på att du inte vill nåt med henne. Att du ser att du gör henne illa om ni ses/hörs mer, att du mår kasst av att göra henne ledsen, så bättre att klippa helt och låta henne ta hand om sig själv och sina känslor, du är den sista som kan hjälpa henne med det.

Det tar som sagt tid innan man kan bli kompisar igen efter känslor varit inblandade...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Dockstolar tror jag inte, det är något sånt billigt kökspaket från Ikea, troligtvis hyfsat normalstora stolar. Men det kan väl stämma med en knälängds skillnd? :p Ni har ju säkery större knän än mig med. ;-)
Min nedre del av knäskålen är i kant med sitsen.

Är 1810mm lång. Har du dockstolar eller är mina ben oproportionerliga?

Eller är knähöjd en högst ungefärlig måttangivelse?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Hon är inte dummare än att hon fattar att hon måste säga att hon är med på att ni inte bör ha nåt tillsammans, för att få fortsätta träffa dig. Hade hon varit ärlig och sagt att hon ville mer hade du dragit dig undan, det vill hon inte ju. När du sen föreslår att hon ska komma över till dig istället för att ses på stan kan jag lova att hon tolkade in mer i det än att du bara är lat :tungan, du är ju fantastisk och inte alls lat i hennes ögon :kär.

Sen verkar hon kapitulera och faktiskt erkänna att hon inte kommit över dig, och vill ha din hjälp med det, eventuellt som ett sista desperat försök till att du ska smälta och trots allt bli lite kär i henne tillbaks. Eller så försöker hon bara komma på vilken anledning som helst att få träffa dig, hon skiter i att det bara är destruktivt.

Det schyssta att göra nu är att säga att du förstår att hon vill mer än du, men att du är säker på att du inte vill nåt med henne. Att du ser att du gör henne illa om ni ses/hörs mer, att du mår kasst av att göra henne ledsen, så bättre att klippa helt och låta henne ta hand om sig själv och sina känslor, du är den sista som kan hjälpa henne med det.

Det tar som sagt tid innan man kan bli kompisar igen efter känslor varit inblandade...

Det har du nog jävligt rätt i, jag skeppar henne till hennes man helt enkelt då får han plocka upp bitarna.
Tack :)

tkdrille

Guest
Ja men tack Palle;) Jo visst är det så , med såpan, men det är rätt schysst ändå!:tummenupp

heHe ang.Tkdrille så är jag fortfarande 47 år fyllda HAHA!!

Nu har jag vaknat till efter helgen igen. Här
Har du mig när kör vi?
:banana

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...