Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag fortsätter på den inslagna banan, fruntimmer...

Nu fick jag ett meddelande "... Hur skulle du vilja vara att det var, om det inte fanns några begränsningar?"

Varför kan inte fruntimmer förstå vad man menar?

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
CBR 600RR -08

Nu fick jag ett meddelande "... Hur skulle du vilja vara att det var, om det inte fanns några begränsningar?"

Troligen har du vacklat och svamlat nåt om att "hon är ändå upptagen..." eller "under dom här omständigheterna..." eller "hade det varit så här eller så här..." för du pallar inte riktigt att vara helt rak, att du inte är intresserad av henne, punkt. Vilket såklart ÄR tungt för en normalt funtad människa att säga till nån. Så inte konstigt att du glider på orden. Om du nu gjort det.

Alternativt har du fått en egoboost av detta som du nånstans mår rätt bra av, även om situationen är dryg är det smickrande att nån vill ha en så sjukt mycket, så du vill inte riktigt vill göra dig av med henne helt... :tungan

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Troligen har du vacklat och svamlat nåt om att "hon är ändå upptagen..." eller "under dom här omständigheterna..." eller "hade det varit så här eller så här..." för du pallar inte riktigt att vara helt rak, att du inte är intresserad av henne, punkt. Vilket såklart ÄR tungt för en normalt funtad människa att säga till nån. Så inte konstigt att du glider på orden. Om du nu gjort det.

Alternativt har du fått en egoboost av detta som du nånstans mår rätt bra av, även om situationen är dryg är det smickrande att nån vill ha en så sjukt mycket, så du vill inte riktigt vill göra dig av med henne helt... :tungan

Vi har haft den diskussionen förut, åt båda håll.
Hon är gift, med barn.

Men nu har jag varit tydlig med att vi ska bara vara vänner.

Jag får nog säga ifrån som det verkar...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Tycker det låter som om hon saknar något i sitt liv, och du får klä skott för hennes längtan. Fråga henne vad hon saknar. Om ett halvår kanske hon listat ut det.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tycker det låter som om hon saknar något i sitt liv, och du får klä skott för hennes längtan. Fråga henne vad hon saknar. Om ett halvår kanske hon listat ut det.

Kanske makens pillevink funkar dåligt. :va

Själv lyckades jag tacka ja till en hög segt jobb på jobbet helt i onödan bara för att kunden var en söt tjejj.
Jävla skit. :huvet

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kanske makens pillevink funkar dåligt. :va

Själv lyckades jag tacka ja till en hög segt jobb på jobbet helt i onödan bara för att kunden var en söt tjejj.
Jävla skit. :huvet

Det är oftast att folk känner sig fast, fångade, och saknar spänning...
Men visst kan det vara fel på sexet med...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj

Jo, vi har pratat om det, hon fick första barnet när hon var drygt 20. Så helt klart behöver hon få vara ung liksom. Men det är inte min grej o göra det med henne nu.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Fan vilken seg sitts! Tycker väldigt synd om henne och speciellt hennes man! Roligt om han kommer på henne, kul att känna att man inte duger till:näsblod

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Fan vilken seg sitts! Tycker väldigt synd om henne och speciellt hennes man! Roligt om han kommer på henne, kul att känna att man inte duger till:näsblod

Det sjuka är ju att han vet...

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Vad tycker ungarna?

Det kan vara så att det för pappan handlar om mer än att hon inte kan styra sitt skrev. Hela hans framtida relation till barnen och vice versa äventyras med era tonnislekar. Ni 2 bidrar väl som bäst till ökad sysselsättning i ofantliga sektorn, (om några år).

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
CBR 600RR -08

Åh nä fy fan, stackars kille! Snacka om att vara så fast i trygghetsträsket och livrädd för förändringar eller för att behöva klara sig själv, så man väljer att svälja en sån grej... då tror man inte mycket om sig själv :(

Men det är kanske lätt ändå att hamna där om man träffats tidigt och byggt upp hela sitt vuxna liv tillsammans, man förknippar det man har och sin egen person med den andra... såklart svårt att bryta då, känns nog som man skulle stå kvar helt tom.

Hm, jag känner att jag vill byta riktning på mina tips. Gör dom (framför allt hennes man) en tjänst och fortsätt sexa och dejta henne så hon blir tvungen att lämna honom, var inte självisk nu och bry dig om dina egna känslor :D. Både hon och hennes man kommer garanterat få värsta livskrisen och må skit, men sen kommer dom gå vidare och se tillbaka och undra hur de kunde leva i en så destruktiv relation så länge, och så kommer dom träffa nya som dom passar så himla mycket bättre med, och så kommer dom leva lyckliga i alla sina dagar :banana

Och det kommer vara din förtjänst. Fint va? :tungan

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
CBR 600RR -08

Det där med att barn skulle vara en anledning till att hålla ihop förstår jag såklart, men jag köper inte att det skulle vara för barnens skull, det är av rent själviska skäl.

Såklart barnen vill att föräldrarna ska vara ihop, men dom är barn och ser inte längre än så, de förstår inte hur det påverkar dom för resten av livet att ha föräldrar som inte älskar och respekterar varandra, att de får en helt sabbad uppfattning om vad kärlek och relationer handlar om. Det är föräldrarnas ansvar att förstå det och ta ansvar för det. Ifall dom nu skulle vilja se till barnens bästa.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO