Jag personligen tycker det är jävligt fegt att inte kunna berätta för den gamla att man tröttnat innan man börjar kladda på en ny.
och frågan är om hon fortfarande tröttnat nu när den nya inte längre vill bli kladdad på.
Jag personligen tycker det är jävligt fegt att inte kunna berätta för den gamla att man tröttnat innan man börjar kladda på en ny.
och frågan är om hon fortfarande tröttnat nu när den nya inte längre vill bli kladdad på.
Eller förresten kanske vi är ganska lika..
Absolut! Det förstör så otroligt mycket, även konsekvenser senare i livet. Jag tänker, hade ja vart den killen hade ja inte velat ta i henne igen. Vilket resulterar i en tråkig sits för barnen(som kan hamna i mellan, troligtvis) bara för att en person inte hade såpass med "stake". Hon kunde lämna den ene innan hon påbörjat nått nytt, som sagt! Har sett detta utifrån hur föräldrarna avskyr varandra så barnen hamnar i en dum sitts även om de inte har gjort något fel..
Tjejen jag är med har en grabb sedan tidigare och farsan där jäklas ganska mycket till och från.
Jag tror faktiskt att det är vanligare att män snabbare skaffar sig en ny partner än vad kvinnor gör.
Bakom blixten
Jo den va väl ok, var dålig nästan hela veckan. Men sjukt gött med sol och värme iaf. Borta bra men absolut helt klart hemma bäst.
Well hello hottieNä, dax att liva upp tråden lite!! As promised, hope yall like it!
Lovade ju
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari