Singeltråden

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jag personligen tycker det är jävligt fegt att inte kunna berätta för den gamla att man tröttnat innan man börjar kladda på en ny.

Absolut! Det förstör så otroligt mycket, även konsekvenser senare i livet. Jag tänker, hade ja vart den killen hade ja inte velat ta i henne igen. Vilket resulterar i en tråkig sits för barnen(som kan hamna i mellan, troligtvis) bara för att en person inte hade såpass med "stake". Hon kunde lämna den ene innan hon påbörjat nått nytt, som sagt! Har sett detta utifrån hur föräldrarna avskyr varandra så barnen hamnar i en dum sitts även om de inte har gjort något fel..

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
och frågan är om hon fortfarande tröttnat nu när den nya inte längre vill bli kladdad på.

Någon vis person sa en gång: "Kvinnor är som apor, de släpper aldrig en gren innan de fått tag på en ny".

Detta är givetvis en grov generalisering, men det verkar onekligen ligga nåt i det.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Jag tror faktiskt att det är vanligare att män snabbare skaffar sig en ny partner än vad kvinnor gör.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Absolut! Det förstör så otroligt mycket, även konsekvenser senare i livet. Jag tänker, hade ja vart den killen hade ja inte velat ta i henne igen. Vilket resulterar i en tråkig sits för barnen(som kan hamna i mellan, troligtvis) bara för att en person inte hade såpass med "stake". Hon kunde lämna den ene innan hon påbörjat nått nytt, som sagt! Har sett detta utifrån hur föräldrarna avskyr varandra så barnen hamnar i en dum sitts även om de inte har gjort något fel..

Jag skulle inte vilja knulla henne med en främmandes mans kuk på ett järnspett ens.

Så satans trött på folk som inte kan stå för sina handlingar och göra rätt från början.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nä, dax att liva upp tråden lite!! As promised, hope yall like it! ;)

IMG_10411.JPG

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Fin återkomst du. Var är solbrännan?
Edit: oops, lät surt kanske, menar inte så. Hur var trippen?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Bakom blixten :D

Jo den va väl ok, var dålig nästan hela veckan. :hihi Men sjukt gött med sol och värme iaf. Borta bra men absolut helt klart hemma bäst. :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Inte så svårt att tro på att du kan välja om du vill va singel när man ser den bilden ;)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...