Singeltråden

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Åh nä fy fan, stackars kille! Snacka om att vara så fast i trygghetsträsket och livrädd för förändringar eller för att behöva klara sig själv, så man väljer att svälja en sån grej... då tror man inte mycket om sig själv :(

Intressant resonemang med tanke på hur hon agerar beträffande trygghetsbiten. Skruvat.

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
CBR 600RR -08
Verkar inte vara ett förhållande att känna sig fruktansvärt trygg i. :3freak

Men jag förstår lite vad du menar, inte lätt att ta steget ut i det okända alla gånger.

Ah, jag är med. Jag tänker att man känner sig trygg i det man känner till, aven om det handlar om att bli bedragen, slagen, utnyttjad eller vad det nu kan vara. Det måste finnas en anledning till att människor stannar hos en partner som inte gör dom lyckliga. Svårt att ta förnuftiga beslut i en känslomässig situation. För dom flesta. Tror jag. En del verkar kunna det och all heder till dom :Bugar

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
CBR 600RR -08
Vi vet ingenting om honom mer än vad hennes påsättare säger. Trygghetsknarkandet verkar hon dock ha koll på... Vad tror du om förutsättningarna för ett fungerande samarbete efter separation?

Nu är vi OT.

OT absolut, men ändå intressant väl? Om inte trygghet, vad tänker du då skulle kunna vara en anledning till att man vill stanna hos någon som inte är trogen?

Fungerande samarbete efter en separation är nog alltid svårt, men hur fungerar det i en relation med otrohet?

Fast jag känner jag är på hal is nu när det är barn inblandade, har ingen aning om hur destruktiv en relation måste vara för att det ska överväga att bara få träffa sina barn varannan vecka, om ens det... kanske är det det som får honom att acceptera situationen. Oavsett är det sorgligt.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu verkar polletten ha trillat ner i alla fall.

Så nu kan jag gå på nästa. :brynad

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Vad tror du om förutsättningarna för ett fungerande samarbete efter separation?

Sånt fungerar i 99 utav 100 fall dåligt. Men med ömsesidig respekt och så lite som möjligt i kontakt så kan det fungera bra. Självklart måste en dialog runt barn/en fungera och vara den kontakten man har.
Tjejen jag är med har en grabb sedan tidigare och farsan där jäklas ganska mycket till och från. Som tur är så lider inte grabben än.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Fan vilken seg sitts! Tycker väldigt synd om henne och speciellt hennes man! Roligt om han kommer på henne, kul att känna att man inte duger till:näsblod

Jag personligen tycker det är jävligt fegt att inte kunna berätta för den gamla att man tröttnat innan man börjar kladda på en ny.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO