Stort Grattis på födelsedagen
Jag fyller ju också år idag, så vi är bäst i hela tråden
Det kan väl diskuteras, men grattis i alla fall!
I'm Back.
Jag har ju tagit en liten paus från SH på cirka två månader. men nu är jag tillbaka på banan igen.
Har hållt på med mina hojar och så har jag tagit Licens för Classic racing och i går så körde jag min första bandag på Gelleråsen
Fifan va kul det är att köra på bana
Roligt roligt! Jag ska gå licenskursen den 10 maj. Det är fan snart.
Grattis på födelsedagen till alla två (det var väl bara 2?) som fyller år idag!
Du är väl typ i min längd? KTM 690 är guld o gör inget om man inte når ner helt.
Du är väl typ i min längd? KTM 690 är guld o gör inget om man inte når ner helt.
Det kan väl diskuteras, men grattis i alla fall!
På tal om annat... Sitter på blocket och kollar lite efter någon bra gathoj, under 20000 kr. Fastnar hela tiden på sporthojarna, men jag ska INTE ha en sporthoj eftersom de är så jävla obekväma. Kollat lite på monster, sv650, triumph speed/street triple och liknande. Behöver inte vara någon värstingmotor, men heller ingen 250. Ingen offroadare eftersom jag då måste ha med mig en stege. Så shooooooot, ge mig tips!
På tal om annat... Sitter på blocket och kollar lite efter någon bra gathoj, under 20000 kr. Fastnar hela tiden på sporthojarna, men jag ska INTE ha en sporthoj eftersom de är så jävla obekväma. Kollat lite på monster, sv650, triumph speed/street triple och liknande. Behöver inte vara någon värstingmotor, men heller ingen 250. Ingen offroadare eftersom jag då måste ha med mig en stege. Så shooooooot, ge mig tips!
Ingen glidare, det ska gå att köra lite halvinspirerat
Hornet är ju ett alternativ, likaså Fazer. Offroad går ju bara inte, det finns inte en chans i världen att jag når ner... Finns en hel del SV för under 20. Det kan ju inte vara så svårt att plocka av framkåpan och styret på en sådan, och ersätta med något fatbar-liknande styre och någon annan lampa?
Tänkte på det du sa om att nå ner med fötterna och att sitta bekvämt, isåfall är ju glidare kalas Men är det inte en sengångare man är inspirerad av så går det kanske bort pga körtempoaspekten
Ja rent körställningsmässigt passar det ju, men jag vet ju hur jag funkar. Jag klarar inte av att bara glida rundor i sakta mak och se mig omkring. Till det har jag ju Saabajäveln.. Men hojen för gatåka behöver klara lite inspirerad körning utan att balla ur..
Varför? Uppe i svinottan en ledig dag...för att cykla I SPANDEX (hörde du det VBK ).
Dum i huvudet nå' jääääävulskt.
Ja rent körställningsmässigt passar det ju, men jag vet ju hur jag funkar. Jag klarar inte av att bara glida rundor i sakta mak och se mig omkring. Till det har jag ju Saabajäveln.. Men hojen för gatåka behöver klara lite inspirerad körning utan att balla ur..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|