Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nja... Utan det där tipset hade det varit lika spännande att titta på som V75, dvs inget spännande alls. ;)

Lite kul... Man skulle tippa bästa målgörare och den som slår flest passningar till ett mål. Enda namnet jag kunde på en spelare var Zlatan, så jag skrev hans namn på båda. Fick dock tipset, att det finns fler spelare och att jag borde Googla lite och göra en uppdatering. :D

Tack så mycket! :)

Hahaha visserligen är det väl gränsfall om det finns så många mer än Zlatan i svenska landslaget i dagsläget, men de yngre verkar på uppgång i alla fall! :D

Personligen tycker jag att fotbollen är väldigt vältajmad åtminstone, för efter den här resan tänker jag ta några dagars semester, så soffhäng framför EM passar utmärkt.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hahaha visserligen är det väl gränsfall om det finns så många mer än Zlatan i svenska landslaget i dagsläget, men de yngre verkar på uppgång i alla fall! :D

Personligen tycker jag att fotbollen är väldigt vältajmad åtminstone, för efter den här resan tänker jag ta några dagars semester, så soffhäng framför EM passar utmärkt.

Så då är du inte i Frankrike på semester, utan behöver semester när du kommit hem? :D Kul i alla fall du är där just nu. :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Så då är du inte i Frankrike på semester, utan behöver semester när du kommit hem? :D Kul i alla fall du är där just nu. :)

Nope, uppdrag i form att få iordning lägenhet för uthyrning. Var där i april och ordnade allt inför renoveringen, nu var det "bara resten" kvar... Men vart väl nästan en helt ledig dag på en vecka... Och då var det dåligt väder. Kom tillbaka till Sverige idag så semestern börjar nu. :D

Om två veckor blir det Bulgarien i liknande ärende. Fått höra att det är mindre jobb där, men det tror jag när det ser det, för jag hade även fått höra om senaste veckan i Frankrike att "den kommer inte bli lika intensiv som den förra". Jo, tjena... :gnissla

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nope, uppdrag i form att få iordning lägenhet för uthyrning. Var där i april och ordnade allt inför renoveringen, nu var det "bara resten" kvar... Men vart väl nästan en helt ledig dag på en vecka... Och då var det dåligt väder. Kom tillbaka till Sverige idag så semestern börjar nu. :D

Om två veckor blir det Bulgarien i liknande ärende. Fått höra att det är mindre jobb där, men det tror jag när det ser det, för jag hade även fått höra om senaste veckan i Frankrike att "den kommer inte bli lika intensiv som den förra". Jo, tjena... :gnissla

Låter ju som att du har ett riktigt kul jobb! :tummenupp Vill du byta? :gnissla Renoverar du förresten tält också? :hihi

Hoppas du får en bra semester! :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Låter ju som att du har ett riktigt kul jobb! :tummenupp Vill du byta? :gnissla Renoverar du förresten tält också? :hihi

Hoppas du får en bra semester! :)

Det är tyvärr inte mitt jobb, men ett karriärbyte kanske vore på sin plats. :D

Tält är jag faktiskt jättebra på att rusta upp, man eldar upp tältet och bygger ett hus istället!

- - - Updated - - -

Hellre regn än fotboll :mattias

Nej, det tycker du inte. :krama

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nja, ska ta och bli nykterist tror jag. Man gör så mycket konstigt. :gnissla

Hur många gånger har du sagt det, för att glömma bort det nästa helg? :hihi

Fast jag får säga att det kan vara rätt trevligt att gå ut nykter ibland. Tar lite längre tid att komma in i musiken och det hela, men in alles så får man ändå kul, istället för att bara inbilla sig att man har det.

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield