PippiT
Professionell mobbare
Nej, det har du
Nej, det har du
Ibland när man går på en nit så är borra det enda som hjälper.
Lite borra är det nuförtin'. Men det är fan överskattat. Pangar hellre. Och ni har inte kommit någonvart ni heller, ser ut att vara samma trötta lirare kvar än?
Det hoppas jag verkligen inte!
Det kan funka att försöka klippa av'an oxå!
Får prova.
Ett litet klippeti-klipp och man är fri för alltid?
Vågar inte prova först.
Med "fri för alltid" kan du bara mena oändligt med tid för Forgotten Weapons + roliga projekt! (utan att någon står och stampar med foten i kulissen) ?
Med "fri för alltid" kan du bara mena oändligt med tid för Forgotten Weapons + roliga projekt! (utan att någon står och stampar med foten i kulissen) ?
Jag kan inte ge ett tydligt svar i nuläget. Vi får sätta oss ner och titta på det här.
Ett litet klippeti-klipp och man är fri för alltid?
Vågar inte prova först.
Någon skall väl vara först?
Sitter och tittar på fotboll. Alltså matchen Wales-Slovakien. En kompis fixade ihop ett tips och jag tänkte, att det kanske kunde vara kul. Har prickat in två matcher rätt hittills och leder tipsligan! Så nu sitter jag här och slösar bort min tid, för att se ifall jag kommer få rätt även denna matchen. Ska nog aldrig igen vara med på ett fotbollstips, för helt plötsligt blev det lite spännande att följa EM.
Det är inte slöseri! Jag såg premiärmatchen igår på en restaurang i Frankrike, skitkul! Satt ett gäng ryssar där också som hade tippat, tror de hade ännu roligare.
Aha! Vad kul! Klart det är roligt att kolla på det när Frankrike spelar premiärmatchen och man befinner sig i landet. Men att sitta hemma, helt själv, och titta på Wales-Slovakien??! Var ska det här sluta?
Just nu så drog jag ifrån alla andra i tipset i alla fall, förutsatt att 1-1 står sig! Ligger en hel del pengar i potten.
Helt klart! Men du ska se att det är kul ändå. Lycka till!
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|