Singeltråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Lite borra är det nuförtin'. Men det är fan överskattat. Pangar hellre. :fakta Och ni har inte kommit någonvart ni heller, ser ut att vara samma trötta lirare kvar än? :hihi
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Sitter och tittar på fotboll. :rodnar Alltså matchen Wales-Slovakien. :gnissla En kompis fixade ihop ett tips och jag tänkte, att det kanske kunde vara kul. Har prickat in två matcher rätt hittills och leder tipsligan! :crash Så nu sitter jag här och slösar bort min tid, för att se ifall jag kommer få rätt även denna matchen. :3freak Ska nog aldrig igen vara med på ett fotbollstips, för helt plötsligt blev det lite spännande att följa EM. :(
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Sitter och tittar på fotboll. :rodnar Alltså matchen Wales-Slovakien. :gnissla En kompis fixade ihop ett tips och jag tänkte, att det kanske kunde vara kul. Har prickat in två matcher rätt hittills och leder tipsligan! :crash Så nu sitter jag här och slösar bort min tid, för att se ifall jag kommer få rätt även denna matchen. :3freak Ska nog aldrig igen vara med på ett fotbollstips, för helt plötsligt blev det lite spännande att följa EM. :(

Det är inte slöseri! Jag såg premiärmatchen igår på en restaurang i Frankrike, skitkul! :D Satt ett gäng ryssar där också som hade tippat, tror de hade ännu roligare. :hihi
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det är inte slöseri! Jag såg premiärmatchen igår på en restaurang i Frankrike, skitkul! :D Satt ett gäng ryssar där också som hade tippat, tror de hade ännu roligare. :hihi

Aha! Vad kul! Klart det är roligt att kolla på det när Frankrike spelar premiärmatchen och man befinner sig i landet. :) Men att sitta hemma, helt själv, och titta på Wales-Slovakien??! Var ska det här sluta? :brinnerup

Just nu så drog jag ifrån alla andra i tipset i alla fall, förutsatt att 1-1 står sig! Ligger en hel del pengar i potten. :)
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Aha! Vad kul! Klart det är roligt att kolla på det när Frankrike spelar premiärmatchen och man befinner sig i landet. :) Men att sitta hemma, helt själv, och titta på Wales-Slovakien??! Var ska det här sluta? :brinnerup

Just nu så drog jag ifrån alla andra i tipset i alla fall, förutsatt att 1-1 står sig! Ligger en hel del pengar i potten. :)

Helt klart! Men du ska se att det är kul ändå. ;) Lycka till!
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Helt klart! Men du ska se att det är kul ändå. ;) Lycka till!

Nja... Utan det där tipset hade det varit lika spännande att titta på som V75, dvs inget spännande alls. ;)

Lite kul... Man skulle tippa bästa målgörare och den som slår flest passningar till ett mål. Enda namnet jag kunde på en spelare var Zlatan, så jag skrev hans namn på båda. Fick dock tipset, att det finns fler spelare och att jag borde Googla lite och göra en uppdatering. :D

Tack så mycket! :)
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top