Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kan iaf uppdatera tråden med att istet från tidigare post kom till god användning, strömavbrott i hemmakontoret (ja, på riktigt) gav ”en stund” på balkongen.. och snabb start på årets solbränna
View attachment 453617
Kan iaf uppdatera tråden med att istet från tidigare post kom till god användning, strömavbrott i hemmakontoret (ja, på riktigt) gav ”en stund” på balkongen.. och snabb start på årets solbränna
View attachment 453617
Jag var singel när tråden startade. Träffade tom TS på middag. Blev senare sambo med en annan i tråden. Nu är jag singel igen. Skit gammal mao
Tillbaka på brottsplatsen, så att säga.
Jo, har ju förstått att det bara måste vara en biker i en potentiell partner. Andra är galet tråkiga eller sjukt otäcka.
Sant. Eller nån som förstår ens passion(nörderi för de som inte har nån passion i livet) och låter en hållas?
Naaaää det där kan slå över i att "gu va pengar du lägger på det där...." Då måste det alltså vara en väldigt rik snubbe om han inte kör hoj själv.
Jo, har ju förstått att det bara måste vara en biker i en potentiell partner. Andra är galet tråkiga eller sjukt otäcka.
Sant. Eller nån som förstår ens passion(nörderi för de som inte har nån passion i livet) och låter en hållas?
Kan nog tycka att det bara är bra om man inte har exakt samma hobby.. sen vore det såklart kul om en ev. partner vill åka med nån gång i hojfallet.. men om den ene har nåt intresse så är det nog bra om den andra har det också så att en inte blir utanför så att säga.
Alternativet är såklart bra förståelse och kommunikation där det går att säga till om man t ex tycker att det läggs för mkt tid på nånting.. och typ kompromissa.. för mig skulle just mkt hojkörning, jobb, lr annat intresse aldrig vara viktigare än ett förhållande, men skulle inte sluta helt med nåt jag gillar för någon heller. Så så länge som ingen säger nåt så kör jag på.
Samtidigt är jag sämst på att kommunicera (förutom med PippiT eftersom hon uppskattar mina dagliga roliga skämt!) så det är nog dömt att misslyckas för mig oavsett hur jag gör
Naaaää det där kan slå över i att "gu va pengar du lägger på det där...." Då måste det alltså vara en väldigt rik snubbe om han inte kör hoj själv.
Omöjligt att få till balansen
Förut la jag ganska mkt tid och pengar på bankörningen.. särskilt för något år sen blev det ibland mer än jag själv planerat så kände inte riktigt då att jag hade tid och pengar över till en del annat..
I år hade jag hoppats kunna ta igen det lite och har inte bokat nån körning alls för i sommar, för att jag funderat på att just kunna göra lite annat.. men så sket sig det "andra" av andra anledningar istället.. så nu sitter jag med tid och pengar men inga bandagar när det var precis tvärtom för nåt år sen
Kontentan är att från den manliga sidan kan det vara väldigt svårtnavigerat i det kvinnliga minfältet
View attachment 453730
Omöjligt är ordet! Det är banne mig helt omöjligt att få balans i livet och i synnerhet med en man. Precis blivit påkörd (jaggan, inte hoj som tur var) för andra gången på fem dagar, av två män. Nu sitter jag ensam med nackvärk och en kall öl och känslan av att alla vill ha ihjäl mig, sabba min älskade bil. Hoj vågar jag mig väl inte ut på, då blir det för lätt. Tant får väll snart klippa körkortet
Stort Grattis Peter på födelsedagen.
Vi är ju bästigast för att vi fyller år på den bästa dagen evva
Gratulationer till de distingerade gentlemännen!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|