Lite kul kommentar faktiskt, ungefär som att knalla in till en frisör och säga, "jaha, det ante mig att ni håller på med samma sak fortfarande, urtrist"Njae tänkte väl mer på att det är samma personer fortfarande.
Lite kul kommentar faktiskt, ungefär som att knalla in till en frisör och säga, "jaha, det ante mig att ni håller på med samma sak fortfarande, urtrist"Njae tänkte väl mer på att det är samma personer fortfarande.
Ren statistik, det finns 4 miljoner singlar i Sverige, 23% i förhållande har träffats genom internet och 47% dejtar på nätet. Gratisappar för dejting ger 33% chans/risk att träffa någon, betalsidor upp mot 57%.
Så mattesnillen, vad är sannolikheten att träffa någon på Sporthoj Irl?
Vinnaren som löser gåtan kan gott bjuda mig på middag.
0,1 promille
Sååå.. det FINNS en chans!!
A_NN_A har ju inte varit inne i tråden på länge, hon har kanske låst in sig själv i sin källare.
Lite kul kommentar faktiskt, ungefär som att knalla in till en frisör och säga, "jaha, det ante mig att ni håller på med samma sak fortfarande, urtrist"
det var smajlisar, knäppt
Det finns flera chanser. Det vet vi med säkerhet
Supertråd!! ????
Jag vill ha någon att övningsköra med och dejta, det här verkar ju toppen! ????
Någon som är intresserad ????
Alltså, jag vet att jag inte är speciellt aktiv här nuförtiden. Men jag hajade till lite här, och jag är förvånad över att ingen annan tagit sitt ansvar...
Historiskt så har det funnits en jargong i den här tråden där man skojat om att hålla folk i källare, som sällskap eller annat.
Nu känner jag att jag måste ställa en rak fråga till dig Peter.
När du säger att personen i fråga "hann försvinna", är du medveten om att det som vi har skämtat om fiktivt i tråden är olagligt i den riktiga världen!?!???
Bara sätta igång! Mitt MC-kort firade 11 år för 3 dar sen. Klart värt det
Bara sätta igång! Mitt MC-kort firade 11 år för 3 dar sen. Klart värt det
Lite kul kommentar faktiskt, ungefär som att knalla in till en frisör och säga, "jaha, det ante mig att ni håller på med samma sak fortfarande, urtrist"
Tottan77 är också samma person. Hon hoppades något ändrats så hon skulle verka förändrad
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|