Vem behöver en singeltråd? Räcker med att dra ut en sväng med båten i sommarvädret för att hitta nya kompisar!
View attachment 455201
Vet inte hur det är med den fysiska attraktionen men det där är en keeper. En riktig svärmorsdröm.
Vem behöver en singeltråd? Räcker med att dra ut en sväng med båten i sommarvädret för att hitta nya kompisar!
View attachment 455201
Inte för att jag är så mycket för julen, men det känns rysligt tyst här.
Det kanske inte finns några singlar kvar på SH?
Eller så är dom som jag, fullständigt nöjda med att vara singel, speciellt i juletider.
Jag ser mest fram emot att få städa bort julpyntet (två kuddar med snögubbar på och en tomte som räcker fingret) och äta rester av julmat i en månad...
Det brukar inte hindra aktiviteten i denna tråden
Här blir nog inte ens julmat till jul. Kanske en prinskorv eller två
Det brukar inte hindra aktiviteten i denna tråden
Här blir nog inte ens julmat till jul. Kanske en prinskorv eller två
Jag är upptagen med julpyntandet men är redan igång med julhälsningarna iaf!
View attachment 457663
View attachment 457664
För övrigt så tror jag att du undercover gillar julen mest av alla. Antagligen är källaren fullt pyntad!
Gett upp. Tant ät väl för tjock o gammal, jag blev ju blockad av tinder, men de vägrar säga vad jag gjort för fel. Träffas man irl nu då eller datear man online bara?Måste säga att Tinder-VM går fruktansvärt bra när alla singlar sitter hemma och inte vill vara ensamma.
Hur går det för er vänner?
Blockad av tinder har jag aldrig hört förut. Man träffas irl. Har blivit middagar hemma, promenad och puben till 20:00 med efterfest En andradejt så bjöd jag in mig själv på kaffe och tog med ett par semlor. Det var uppskattat så länge man har glimten i ögatGett upp. Tant ät väl för tjock o gammal, jag blev ju blockad av tinder, men de vägrar säga vad jag gjort för fel. Träffas man irl nu då eller datear man online bara?
Herregud! Jag fick knappt ett nafs i kroken på varken tinder, mötesplatsen eller elitsinglar. Hade nån velat gå ut och sen dessutom kommit med semlor, jiz, finns sådana killar i verkligheten alltså??? Där ser man...... lycka till!Blockad av tinder har jag aldrig hört förut. Man träffas irl. Har blivit middagar hemma, promenad och puben till 20:00 med efterfest En andradejt så bjöd jag in mig själv på kaffe och tog med ett par semlor. Det var uppskattat så länge man har glimten i ögat
Håller med.. men jag tycker sjukt nog att Tinder är "för lätt" på nåt sätt.. kanske har med coronan att göra.. körde ett tag men tröttnade efter 500+ matchingar varav man när det kommer till kritan orkar svara på 1% av meddelandena, lite utmaning får det ju varaMåste säga att Tinder-VM går fruktansvärt bra när alla singlar sitter hemma och inte vill vara ensamma.
Hur går det för er vänner?
Blockad av Tinder. Det är du och Carola i en exklusiv klubb.Gett upp. Tant ät väl för tjock o gammal, jag blev ju blockad av tinder, men de vägrar säga vad jag gjort för fel. Träffas man irl nu då eller datear man online bara?
Femhundra matchningar? Swipear du höger på varenda brudjävel i hela mellansverige?Håller med.. men jag tycker sjukt nog att Tinder är "för lätt" på nåt sätt.. kanske har med coronan att göra.. körde ett tag men tröttnade efter 500+ matchingar varav man när det kommer till kritan orkar svara på 1% av meddelandena, lite utmaning får det ju vara
Sen så har jag fastnat lite i att det är så förbannat skönt att ha ett problemfritt liv så jag drar mig nästan för att träffa nån och riskera att förstöra det så det kan bidra
Ditto. Vem vill ha någon som konkurrerar med sex hojar och tre bilar samt vill ha första tjing på lönen till rädisor, styvmorsviol och prydnadskuddar istället för nya däck, kamaxlar och bensin.Sen så har jag fastnat lite i att det är så förbannat skönt att ha ett problemfritt liv så jag drar mig nästan för att träffa nån och riskera att förstöra det så det kan bidra
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|