Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Money's hund ville att hon skulle sova, så nu kan vi också gå och lägga oss utan att riskera att missa några inviter. :fyllisar

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Kvick e man ju inte men skulle inte Money kraschat me nån dam som körde Honda FMX, ähh, ja va nykter imorse xD

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Äh, nu har jag nog trollat tillräckligt här, har plog-jour inatt så nu är det nog dags att åka & jobba... Igen...
:smasha

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Inget kärleksgnabb ikväll?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag är lite upptagen just nu.. haft vilodag från träningen/skidåkningen, så måste kompensera det genom att ligga och kolla på sport på TV en stund istället :banana

Jag tappade klockan och var på gymmet i 3h. :dummer
Nu sitter jag på jobbet och nöter lite så jag ska kunna vara ledig i jul. :dummer:dummer

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Jag tappade klockan och var på gymmet i 3h. :dummer
Nu sitter jag på jobbet och nöter lite så jag ska kunna vara ledig i jul. :dummer:dummer

Du har fel taktik.. det handlar om att träna och sova så mkt som möjligt.. jobba ska man helst göra så lite som möjligt. Där är det mer "look busy" som gäller.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Dött här ikväll? Money sviker tråden och fixar ragg på krogen istället?

Jag har precis kommit hem, ska sova nu. Sen träna imorrn. Visst var det så,du sa?

Jag funderade på att ringa dig idag, det var grymt snöslottsbyggarväder. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag är lite upptagen just nu.. haft vilodag från träningen/skidåkningen, så måste kompensera det genom att ligga och kolla på sport på TV en stund istället :banana

Du är ingen riktigt hojåkare. Hojåkare sysslar inte med "sport".

Nej, jag är inte alls o raggar på krogen. Enda jag raggat upp var John Blund. Decka på soffan, vakna för 30 min sen. Ut med vovven o snart lägga sig igen. I morgon ska jag njuta av min enda lediga dag. Ladda batteriet inför 7 dagars hyperstress-shopping kunder. Fy fan va jag längtar till julafton, då ska jag sova!! :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
:banana
Du är ingen riktigt hojåkare. Hojåkare sysslar inte med "sport".

Nej, jag är inte alls o raggar på krogen. Enda jag raggat upp var John Blund. Decka på soffan, vakna för 30 min sen. Ut med vovven o snart lägga sig igen. I morgon ska jag njuta av min enda lediga dag. Ladda batteriet inför 7 dagars hyperstress-shopping kunder. Fy fan va jag längtar till julafton, då ska jag sova!! :D

Jag ska komma ihåg allt sovande du nämnt i den här posten när du hånar mig för mina powernaps nästa gång! :mattias

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:banana

Jag ska komma ihåg allt sovande du nämnt i den här posten när du hånar mig för mina powernaps nästa gång! :mattias

Ingen fara, ja gillar att sova. Men du tar fan priset! hahaha....fast på vintern kan jag sova rätt mycket. Trött av mörkret hela tiden. Denna veckan som gått har jag nog bara jobbat o sovit. Fy fan vilket härligt liv man har. :(

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Välkommen funkar, det var jag som gjorde dumpandet... Så kan inte kalla mig ensam heller när det är självvalt så att säga. :rolleyes:

Men å andra sidan, så funkar "Beklagar" väl också antar jag då ännu en fisk fick släppas tillbaka. :crash

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO