Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Gooo jul!!

Snart får man gå på gymmet igen.
Men först ska vi åka lite hoj.
Och kanske beställa en ny hoj?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag gillar ju inte julen, men jag måste erkänna att min mamma är bäst på att snappa upp vad jag bubblat om lite random under året och sen fixa det lagom till jul!

Och av farmor fick jag ett guldhalsband som gått i arv i släkten. Jättefint är det, det enda negativa är att både farmor och mamma tjatar lite nätt om att jag ju nu måste skaffa ännu en arvinge till det. Pah! :3freak

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Då har du väl tjänat typ 10 papp?

Tyvärr, tog bara 300kr besöket, sedan ingår ett gratis tomtning hos en kompis + 200 kr extra för några som bodde lite längre bort, plus 10 kr samt en låda Aladdin som dricks. Minus 5-7 mil bilkörning.

Slängde upp en annons två dygn innan på fejjan och jag fegade lite för mycket i schemaläggningen så jag blev klar nästan 2 h tidigare än planerat. Nästa år ska jag hinna med 14 samt så anställer jag kanske en extra tomte. Och höjer priset lite.

Fick ju även köpa en tomtemask samt nån dålig dräkt i filtmaterial som jag redan har nött hål i rumpan på byxorna.

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Tyvärr, tog bara 300kr besöket, sedan ingår ett gratis tomtning hos en kompis + 200 kr extra för några som bodde lite längre bort, plus 10 kr samt en låda Aladdin som dricks. Minus 5-7 mil bilkörning.

Slängde upp en annons två dygn innan på fejjan och jag fegade lite för mycket i schemaläggningen så jag blev klar nästan 2 h tidigare än planerat. Nästa år ska jag hinna med 14 samt så anställer jag kanske en extra tomte. Och höjer priset lite.

Fick ju även köpa en tomtemask samt nån dålig dräkt i filtmaterial som jag redan har nött hål i rumpan på byxorna.

Jag hörde att tomtar tar mellan 700 och 900 här i HBG.....

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Jag hörde att tomtar tar mellan 700 och 900 här i HBG.....

Jag insåg på responsen när jag annonserade att jag nog var för billig. Slängde upp annonsen helt spontant ca kl 1 på natten efter att min kompis först frågat efter en tomte. Sedan på morgonen efter tog det inte lång stund innan timmarna direkt efter Kalle var uppbokade.

Därefter var det lite segare att boka, alla vill ju ha tomten mellan kl 16 och 19. Så dom timmarna ska man nog ha högre pris på.

Sen tror jag transporterna går snabbare här än i Helsingborg. Är man dessutom två så kan man ju dela upp sig lite mer strategiskt. Nu styrde jag bokningarna lite ändå efter var dom låg placerade. Tror inte jag skulle ha hunnit med 11 familjer i Helsingborg.

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...