Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det var roligt tills de började lägga upp bilder på vanvårdade, utmärglade djur och skämtade om det.... Där tappade de allt.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Det var roligt tills de började lägga upp bilder på vanvårdade, utmärglade djur och skämtade om det.... Där tappade de allt.

Helt ärligt var det inte ens roligt i början. Mest infantilt om du frågar mig. Om man nu har massa fritid på sina händer varför inte engagera sig i något riktigt ämne istället.

Lika illa är det med alla häst-"förspråkare" eller vad fan man ska kalla dom som "rasar" emot detta. Orka bry sig om ett gäng infantila småbarn som inte har något bättre att göra med sin tid. Bara genom att uppmärksamma dom så ger man dom ju mer "ved till elden". :huvet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Själva grejen är löjlig, men där var nån bild på en ryttare över ett hinder utan häst, och en med två bananer som stack ut ur varsin box som jag tyckte var ganska rolig. Men så länge folk tar illa upp kommer de fortsätta... Ingen eld utan syre.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det är en konstig generation, allt är kul om man bara tjatar :va
Själv klappar man sig på knäna och garvar åt "mata-hästen-skämt" kanske lika konstig, min generation?

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Själva grejen är löjlig, men där var nån bild på en ryttare över ett hinder utan häst, och en med två bananer som stack ut ur varsin box som jag tyckte var ganska rolig. Men så länge folk tar illa upp kommer de fortsätta... Ingen eld utan syre.

Hur menar du nu? Som tex ingen bagare utan deg osv??!!

tkdrille

Guest
Ang frukt så har människor bara blivit korkade. Jag isolerar mig snart från omvärlden om de ska fortsätta. Varje jäkla dag möter man någon människa som är riktigt efter. :)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ang frukt så har människor bara blivit korkade. Jag isolerar mig snart från omvärlden om de ska fortsätta. Varje jäkla dag möter man någon människa som är riktigt efter. :)

Det har du rätt i. Folk är i regel efterblivna, men man får vara glad så länge man inte möter en efterbliven i bil, i fel körfält på motorvägen. Vilket jag gjorde för ett par år sedan. Dom kalingarna fick man inte rena med saltsyra ens.

Ett annat efterblivet beteende man kan beskåda såhär i jultider är folks köphysteri nu, för att efter jul hamna i någon slags ekonominsk depression. I princip alla dessa kortsiktiga element har dessutom rösträtt. Något som inte ens jag i min förträfflighet borde ha då jag är åt helvete för oinsatt/ointresserad. :hihi

EDIT: Kan det vara därför alla vi singlar häckar härinne? För att vi inte vill riskera att träffa en efterbliven ute i verkligheten?

Last edited:

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Saliga äro de efterblivna, ty de skola besitta jorden, eller hur var det? Tröstlöst är det iaf. Vänta lite.. här kommer nåt gött: Tur att man inte förväntar sig nåt mer av brudar ändåååå!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är en konstig generation, allt är kul om man bara tjatar :va
Själv klappar man sig på knäna och garvar åt "mata-hästen-skämt" kanske lika konstig, min generation?

DET fattar inte jag! Blev facerapead i natt, och en av uppdateringarna var "mata hästen". Vad är grejen med det? :va

tkdrille

Guest
Det har du rätt i. Folk är i regel efterblivna, men man får vara glad så länge man inte möter en efterbliven i bil, i fel körfält på motorvägen. Vilket jag gjorde för ett par år sedan. Dom kalingarna fick man inte rena med saltsyra ens.

Ett annat efterblivet beteende man kan beskåda såhär i jultider är folks köphysteri nu, för att efter jul hamna i någon slags ekonominsk depression. I princip alla dessa kortsiktiga element har dessutom rösträtt. Något som inte ens jag i min förträfflighet borde ha då jag är åt helvete för oinsatt/ointresserad. :hihi

EDIT: Kan det vara därför alla vi singlar häckar härinne? För att vi inte vill riskera att träffa en efterbliven ute i verkligheten?

De borde vara förbud att en sådan person ska få framföra ett fordon. De borde få göra ett ordentligt psyktest innan de får sätta sig i bilen.

Ang köphysterin så var jag inne i staden här bredvid idag. Vi gick en sväng för att bara titta runt lite, och de är sinnesjukt efter att man ens bemödar sig att stå i dessa köerna för att konsumera massa saker man inte behöver.
Så vi tog oss till systemet för att handla lite dricka. Som tur är då denna butik väldigt snabb av sig så de tog 5 minuter bara.

Sen skulle vi vidare för att handla mat och tog då coop då de brukar vara lugnast och bäst. Vi handla rätt mycket också. Vi kunde bara gå rakt genom kassan. Sen har man vetskapen att dessa människor som är helgalna står på Maxi och trängs i timmar....

Tror med på de att man inte hittar någon man riktigt samspelar. De jag träffat på senaste är faktiskt efter på ett eller annat sätt. Inget jag skulle vilja visa upp för mamma haha.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
DET fattar inte jag! Blev facerapead i natt, och en av uppdateringarna var "mata hästen". Vad är grejen med det? :va

Det är ju en omskrivning för petting. Bildligen förklarad. Vanligen något man utför på någon annan men eftersom du har häst kunde det ju varit kul.
Jag tycker dock att uttrycket låter kul. Garvade nu med.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det är ju en omskrivning för petting. Bildligen förklarad. Vanligen något man utför på någon annan men eftersom du har häst kunde det ju varit kul.
Jag tycker dock att uttrycket låter kul. Garvade nu med.

Haha, mata hästen, en kompis till spank the monkey då... Snart ett helt zoo? :crash

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Såg faktiskt ett geni komma åt fel håll i en rondell för några veckor sen.

Och inte en sån tuff kille med sned keps som tyckte det var häftigt utan någon som inte förstår det där med refuger och därför hamnat på fel sida utan möjlighet att vända.

Och angående köphysteri kan jag meddela att i år har jag på julklappar lagt exakt: 0 kr.

Förstår inte idén att jag köper något onödigt till någon för 100 kr. Sen köper den personen något onödigt till mej för 100 kr.

Då har vi båda spenderat 100 kr på saker vi inte har nytta av.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO