Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
hahahhahaha ja snälla gör det! Då lär du nog få vara ensam resten av livet. :hihi

Visst har jag berättat om "Du är inte ful, men du skulle nog passa bra i hår."?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja, ni är så duktiga så! ;)

Nu har jag lyckats läsa ifatt sen julafton, typ 10 sidor pladder!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Visst har jag berättat om "Du är inte ful, men du skulle nog passa bra i hår."?

Nä? Tror inte det, berätta!! :D Jag tycker inte du är ful iaf, o du hade INTE passat i hår.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
SH-festen funderar jag också på att åka på btw. Mässan känns väl sådär lockande, det är alltid samma grejer mest...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
SH-festen funderar jag också på att åka på btw. Mässan känns väl sådär lockande, det är alltid samma grejer mest...

Hur har du tänkt ta dig dit? Mässan skiter jag fullständigt i.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nä? Tror inte det, berätta!! :D Jag tycker inte du är ful iaf, o du hade INTE passat i hår.

Jag är rätt säker på att du skrev att Ricken passade bättre i hår i den här tråden för typ 2 år sen?
Eller eventuellt så var det Swish.. finns bara en lösning för Ricken.. halva skallen rakad, halva med hår.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag är rätt säker på att du skrev att Ricken passade bättre i hår i den här tråden för typ 2 år sen?
Eller eventuellt så var det Swish.. finns bara en lösning för Ricken.. halva skallen rakad, halva med hår.

Det var garanterat inte jag då jag i regel inte gillar killar med hår. ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Hmm, ok då.

Egentligen är det en 2-delad historia. 2 helt separata händelser där den enda gemensamma nämnaren är jag.

1) Jag och två killkompisar var ut i Ösd, inte packade, bara mysiga liksom.
Vi står vid blackjackbordet och gör av med dom pengar som vi inte visste vart vi skulle stoppa annars.
Tjejen som är croupiere, eller hur det nu stavas, är jäkligt rapp i käften. Det tyckte vi var skitkul så vi pratade med henne.

Jag torskar ju givetvis i åt spel och säger nåt i stil med "Varför tar du mina pengar?"
Hon svarar skitrappt "För att du är ful och jag är snygg."

Sen blev hon väldigt tyst och vi garvade som bara den. :D

2)
Jag hade börjat mitt nya jobb i Stockholm, satt på kontoret, kontorshotell. Det fanns en tjej där som är 3 år yngre än mig. Jäääkligt fin. Vi pratade en hel del om allt möjligt.

Vi komin på min frisyr och jag var ärlig, som vanligt, och sa att jag har den här frisyren för att jag är lat och inte orkar ordna håret på dagarna.

Vi pratar lite runt det och så säger hon: "Du är ju inte ful, men du skulle nog passa i lite längre hår."
:hihi

Så dom här 2 händelserna har jag och mina kompisar skrattat jäkligt gott åt flera flera ggr. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj

Munkfrisyr?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Taskiga brudar, visst kan jag säga mycket men har nog aldrig sagt till någon att dom är fula.

Hmm, ok då.

Egentligen är det en 2-delad historia. 2 helt separata händelser där den enda gemensamma nämnaren är jag.

1) Jag och två killkompisar var ut i Ösd, inte packade, bara mysiga liksom.
Vi står vid blackjackbordet och gör av med dom pengar som vi inte visste vart vi skulle stoppa annars.
Tjejen som är croupiere, eller hur det nu stavas, är jäkligt rapp i käften. Det tyckte vi var skitkul så vi pratade med henne.

Jag torskar ju givetvis i åt spel och säger nåt i stil med "Varför tar du mina pengar?"
Hon svarar skitrappt "För att du är ful och jag är snygg."

Sen blev hon väldigt tyst och vi garvade som bara den. :D

2)
Jag hade börjat mitt nya jobb i Stockholm, satt på kontoret, kontorshotell. Det fanns en tjej där som är 3 år yngre än mig. Jäääkligt fin. Vi pratade en hel del om allt möjligt.

Vi komin på min frisyr och jag var ärlig, som vanligt, och sa att jag har den här frisyren för att jag är lat och inte orkar ordna håret på dagarna.

Vi pratar lite runt det och så säger hon: "Du är ju inte ful, men du skulle nog passa i lite längre hår."
:hihi

Så dom här 2 händelserna har jag och mina kompisar skrattat jäkligt gott åt flera flera ggr. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Taskiga brudar, visst kan jag säga mycket men har nog aldrig sagt till någon att dom är fula.

Åtminstone hon nr 2 vet jag av egen erfarenhet att hon inte menade det så. :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping