Jävlar vad snabb man kan vara upp med bilder nu då! Jag och Money fick ju jobba för våra exemplar!
Jävlar vad snabb man kan vara upp med bilder nu då! Jag och Money fick ju jobba för våra exemplar!
hahahhahaha ja snälla gör det! Då lär du nog få vara ensam resten av livet.
Visst har jag berättat om "Du är inte ful, men du skulle nog passa bra i hår."?
Ja, ni är så duktiga så!
Nu har jag lyckats läsa ifatt sen julafton, typ 10 sidor pladder!
SH-festen funderar jag också på att åka på btw. Mässan känns väl sådär lockande, det är alltid samma grejer mest...
Nä? Tror inte det, berätta!! Jag tycker inte du är ful iaf, o du hade INTE passat i hår.
Jag är rätt säker på att du skrev att Ricken passade bättre i hår i den här tråden för typ 2 år sen?
Eller eventuellt så var det Swish.. finns bara en lösning för Ricken.. halva skallen rakad, halva med hår.
Jag är rätt säker på att du skrev att Ricken passade bättre i hår i den här tråden för typ 2 år sen?
Eller eventuellt så var det Swish.. finns bara en lösning för Ricken.. halva skallen rakad, halva med hår.
Det var garanterat inte jag då jag i regel inte gillar killar med hår.
Nä? Tror inte det, berätta!! Jag tycker inte du är ful iaf, o du hade INTE passat i hår.
Hmm, ok då.
Egentligen är det en 2-delad historia. 2 helt separata händelser där den enda gemensamma nämnaren är jag.
1) Jag och två killkompisar var ut i Ösd, inte packade, bara mysiga liksom.
Vi står vid blackjackbordet och gör av med dom pengar som vi inte visste vart vi skulle stoppa annars.
Tjejen som är croupiere, eller hur det nu stavas, är jäkligt rapp i käften. Det tyckte vi var skitkul så vi pratade med henne.
Jag torskar ju givetvis i åt spel och säger nåt i stil med "Varför tar du mina pengar?"
Hon svarar skitrappt "För att du är ful och jag är snygg."
Sen blev hon väldigt tyst och vi garvade som bara den.
2)
Jag hade börjat mitt nya jobb i Stockholm, satt på kontoret, kontorshotell. Det fanns en tjej där som är 3 år yngre än mig. Jäääkligt fin. Vi pratade en hel del om allt möjligt.
Vi komin på min frisyr och jag var ärlig, som vanligt, och sa att jag har den här frisyren för att jag är lat och inte orkar ordna håret på dagarna.
Vi pratar lite runt det och så säger hon: "Du är ju inte ful, men du skulle nog passa i lite längre hår."
Så dom här 2 händelserna har jag och mina kompisar skrattat jäkligt gott åt flera flera ggr.
Hur har du tänkt ta dig dit? Mässan skiter jag fullständigt i.
På båda huvuden.
Taskiga brudar, visst kan jag säga mycket men har nog aldrig sagt till någon att dom är fula.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|