Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Vi komin på min frisyr och jag var ärlig, som vanligt, och sa att jag har den här frisyren för att jag är lat och inte orkar ordna håret på dagarna.

Det låter väldigt bekvämt faktiskt, finns många dagar jag vaknat och önskat att jag var utan hår på huvudet...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sant! Tyvärr har jag ju dock ingen egen häst kvar, sålde min för en månad sen. Vet inte hur populärt det är om jag går och klipper av svansen av nån annans häst..?

Äsch, är den lång nog från början märks det nog inte!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hur då? Är du elak eller?

Ja, självklart. ;) Nä, jag brukar nog upplevas som relativt snäll för det mesta (med undantag för de som inte förstår ironi, de bör nog kunna uppleva mig som fruktansvärt elak), men jag har lyckats skrämma barn med enbart mitt utseende några gånger under mitt liv. :p De barn som känner mig brukar dock tycka om mig lite mer...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ja, självklart. ;) Nä, jag brukar nog upplevas som relativt snäll för det mesta (med undantag för de som inte förstår ironi, de bör nog kunna uppleva mig som fruktansvärt elak), men jag har lyckats skrämma barn med enbart mitt utseende några gånger under mitt liv. :p De barn som känner mig brukar dock tycka om mig lite mer...

Ironi e det bästa som finns ju! :banana

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Haha, på min ena kusinunges dop tillhörde jag också skrämselskaran. Alla pratade om vilken glad skit han var, skrattade alltid och grät aldrig. Så satt han i min kusins famn och tittade runt på folket, och när han kom till mig började han storböla. Tack för den! :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Haha, på min ena kusinunges dop tillhörde jag också skrämselskaran. Alla pratade om vilken glad skit han var, skrattade alltid och grät aldrig. Så satt han i min kusins famn och tittade runt på folket, och när han kom till mig började han storböla. Tack för den! :hihi

Haha underbart! :D

De flesta av oss här inne förstår ingenting, så det här kan sluta hursomhelst!

:tummenupp

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...