Vilken annons då?
Länka! Ill be there!
Kostar?
Egentligen är det en hästannons. Som är inaktuell dessutom, men den finns kvar. Och min häck råkar bara vara med på bilden (eller hela jag, men bakifrån).
Hmm.. just fan! Nu trillar poletten ner.. men den kom mkt senare! Visst började du med en bild när du var på långt håll?
Egentligen är det en hästannons. Som är inaktuell dessutom, men den finns kvar. Och min häck råkar bara vara med på bilden (eller hela jag, men bakifrån).
Hmm,, läääänka! Nu har jag kollat alla träffar på "häst" i Värmland på blocket utan att hitta nån rumpa.
Får väl vara snäll och ge dig länken då. Ni har antagligen högre förväntningar än såhär, jag har inga smickrande byxor på mig (men posen väger upp! ) och bilden är liten och tagen på långt håll...
Men i rent utbildningssyfte, så varsågoda!
Får väl vara snäll och ge dig länken då. Ni har antagligen högre förväntningar än såhär, jag har inga smickrande byxor på mig (men posen väger upp! ) och bilden är liten och tagen på långt håll...
Vill du komma på SH-fest i tokholm?
Måste man inte åka hoj för att få såna inbjudningar?
Sådär ja! Hästtjejer verkar inte vara så tokiga trots allt!
Nästan ingen i den här tråden som faktiskt åker hoj. En riktig hojåkares starka sida brukar vara att fika.
I helvete heller! Det var ju den där jag står i en trappa i vit kjol, som är tagen bakifrån, som det blev sånt rabalder om!
Nästan ingen i den här tråden som faktiskt åker hoj. En riktig hojåkares starka sida brukar vara att fika.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|