Det förstås. En rätt stor nackdel.
Det förstås. En rätt stor nackdel.
För en fin rumpa kan det vara värt det.
För en fin rumpa kan det vara värt det.
De pengarna har man ju förr eller senare lagt ut ändå på en tjej...
Nu har inte jag läst hela tråden meeen.....WTF hände när jag åkt till jobbet egentligen!?
Nu har inte jag läst hela tråden meeen.....WTF hände när jag åkt till jobbet egentligen!?
En sån kille vill jag träffa! Som lägger massa pengar på mig... Fast på materiella saker, inte min rumpa.
Det blir det ju varesig man vill eller inte, det ska vara blommor, födelsedagspresenter, biobesök, middagar, diverse andra tillställningar, massageoljor och ett häftigt badkar med 1000 funktioner man inte pallar lära sig, gärna lite skjuts hit o dit, stekpannor, kläder, hojkläder för att hon prompt ska med ut o åka men inte pallar ta kortet, verkstadsbesök eftersom det är så hemskt att hojen/bilen faktiskt behöver underhåll och inte rullar av sig självt osv osv osv, för att inte glömma det klassiska lullullet lite nu o då.
Om han istället lägger pengar på din rumpa så kan du dessutom köpa vad du vill för pengarna istället för att han köper ett guldhalsband när någon saida sagt att ditt stjärntecken passar bättre i silver etc, så det har trots allt sina fördelar med rumpan!
Hände? Har det hänt nåt?
Det kan inte vara några moderna kvinnor du träffat på
Mja förutom att tråden blivit typ 15 sidor längre på en eftermiddag så har dam till herr ratiot ökat markant.
2 nya damer samma dag har nog inte hänt i hela Singeltrådens historia.
Det blir det ju varesig man vill eller inte, det ska vara blommor, födelsedagspresenter, biobesök, middagar, diverse andra tillställningar, massageoljor och ett häftigt badkar med 1000 funktioner man inte pallar lära sig, gärna lite skjuts hit o dit, stekpannor, kläder, hojkläder för att hon prompt ska med ut o åka men inte pallar ta kortet, verkstadsbesök eftersom det är så hemskt att hojen/bilen faktiskt behöver underhåll och inte rullar av sig självt osv osv osv, för att inte glömma det klassiska lullullet lite nu o då.
Om han istället lägger pengar på din rumpa så kan du dessutom köpa vad du vill för pengarna istället för att han köper ett guldhalsband när någon saida sagt att ditt stjärntecken passar bättre i silver etc, så det har trots allt sina fördelar med rumpan!
Det ligger ju nåt i det. Fast jag vill varken ha blommor eller smycken. Blommorna bara dör och smycken är i vägen. Skor och hattar lägger jag dock gärna pengar på, och en och annan väska (som matchar skorna). Sen råkar jag vara lite svag för tekniska prylar och snygga bilar, men det brukar inte så många killar klaga på...
Nämen titt! Vi ska nog kunna konvertera dig till tvåhjulig ska du se
Jaså, det tror du? Jag som hade tänkt att känna mig rik ett tag och vara utan svindyr hobby...
Jaså, det tror du? Jag som hade tänkt att känna mig rik ett tag och vara utan svindyr hobby...
Glöm din dröm.
Ta rygg på rosabilen så ska du se att du får lite spänning i ditt liv.
Glöm din dröm.
Ta rygg på rosabilen så ska du se att du får lite spänning i ditt liv.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|