Singeltråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Vill bara påminna singlarna här att nu boka upp 26 januari för sporthojsfest i stockholm, se mer info i separat tråd. Obligatoriskt för singlar är en stjärngossestrut på huvudet så ni känner igen varandra :hihi

Och ja, det var på sporthojsfesten som jag hookade ihop med Ulvhamne och nu bor vi ju ihop - så jo, sporthojsfest är skiten det :banana:banana:banana Hoppas vi ses där! Ulvis o jag går nog inte o missa, kom nu och drick en bira med oss och snacka lite skit och så kanske vi ger ett och annat dejtingtips :fyllisar

Hade gärna gått på festen om det inte varit fasligt långt bort och jag förmodligen har mängder med annat att tänka på den helgen.

Väntar på att någon anordnar en liknande fest längre söderut.

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Och där fick alla singlar i tråden kalla fötter och vill aldrig mer ha ett förhållande! ;)

Nej men låter jävligt surt. Har aldrig förstått syftet med att bete sig som ett svin när det tar slut. Tjänar man nånsin på det och kan man må bra över det?

Äsch, jag tror de flesta varit med i leken tillräckligt länge för att inse att det skiter sig ibland :)
I det här fallet tjänar hon uppenbarligen på det ekonomiskt iaf, men annars finns det ju ingen anledning, möjligtvis lite tillfällig tillfredställelse om det går åt skogen pga den andra ställt till någonting...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
I det här fallet tjänar hon uppenbarligen på det ekonomiskt iaf, men annars finns det ju ingen anledning, möjligtvis lite tillfällig tillfredställelse om det går åt skogen pga den andra ställt till någonting...

Jo, absolut. Jag har dock svårt att förstå det ändå, hur folk klarar av att göra sånt liksom... Men det kanske bara är jag som är korkad. ;)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det var fruktansvärt dåligt med drag här idag måste jag säga... Jag är uttråkad, ingen som vill underhålla mig?

tkdrille

Guest
Peter vill du hänga med till sthlm? Kanske nån av de andra skåne-bönderna oxå vill hänga på? Var fan är Krillepille? Han brukar ju vara så flitig i denna tråd.

Kvinna var fick du krillepille från för jag tror du prata om mig :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jo jag bor ju i skåne. Har dock släkt där uppe i skogarna.

Så är du i skåne nått ?

Aha.

Näpp, aldrig vart i Skåne. Förutom när jag var liten och på genomresa mot sydligare breddgrader. Ni pratar så konstigt där nere så man får ju anstränga sig för att förstå vad ni säger!

tkdrille

Guest
Aha.

Näpp, aldrig vart i Skåne. Förutom när jag var liten och på genomresa mot sydligare breddgrader. Ni pratar så konstigt där nere så man får ju anstränga sig för att förstå vad ni säger!

De är ju ren tur att du hitta mig då. Jag har inte den där märkliga skånska dialekten. Ingen kan placera var jag bor.
De är de där runtom som pratar så märkligt faktiskt.

Men här är fint. Du borde komma ner så kan jag visa till våren.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping