Singeltråden

tkdrille

Guest
Nä, men jag jämför ju stadsskåningar med stadssmålänningar. Djupa skogar ska man hålla sig borta från, där bor ju de livsfarliga vargarna. ;)

Ja ta tillbaka era vargar för bövelen de är ju i Lönsboda och river får.

Tur jag bor i den lätta skogen, vi har väldigt fin natur här. Komma ner och kolla ?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Haha undanflykter. Kvinna nu ska jag ju se coroded säger min kompis. Och de lovade jag innan kvinnan ordnade festdatum =) så jag slipper undan detta året också.

Nä jag brukar inte jobba med fula skåp. Clownen vet vad jag talar om.

Clownen föredrar att betala räkningar istf att ge Alleycat en chans att dunka! (O då menar jag som i smash, slam, dunk inte nåt annat.) :va

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja ta tillbaka era vargar för bövelen de är ju i Lönsboda och river får.

Tur jag bor i den lätta skogen, vi har väldigt fin natur här. Komma ner och kolla ?

Våra vargar river inte får. Jag kan komma ner med några såna så får du se. Eller så tar jag med den vita älgen, han är rätt charmig han med.

tkdrille

Guest
Clownen föredrar att betala räkningar istf att ge Alleycat en chans att dunka! (O då menar jag som i smash, slam, dunk inte nåt annat.) :va

Ja du ser och ändå bor han i Helsingborg. De märks ju att han har bott i en riktig skitby för länge som inte vet hur man lägger in räkningar i förtid så de dras automatiskt så man kan ragga på töser här liksom.

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Aha.

Näpp, aldrig vart i Skåne. Förutom när jag var liten och på genomresa mot sydligare breddgrader. Ni pratar så konstigt där nere så man får ju anstränga sig för att förstå vad ni säger!

Jag har en kompis som heter David, han är från Karlstad och jag fattar precis vad han säger så du kan lätt komma o ta en fika med mej utan tolk, funkar det ??

tkdrille

Guest
Våra vargar river inte får. Jag kan komma ner med några såna så får du se. Eller så tar jag med den vita älgen, han är rätt charmig han med.

De blir nog arga när de kommer ner och ger sig på fåren. Ja ta med den vita, jag vill se han. Har faktiskt sett vit älg utanför malung. Samt har jag sett en vit hjort.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
De blir nog arga när de kommer ner och ger sig på fåren. Ja ta med den vita, jag vill se han. Har faktiskt sett vit älg utanför malung. Samt har jag sett en vit hjort.

En vit hjort har jag aldrig sett, vi har lite dåligt med hjortar här. Men den vita älgen har jag nästan ridit in i ett par gånger. Trevlig prick, men han lurade mig en gång så jag trodde att jag skulle behöva läggas in på psyket.

tkdrille

Guest
En vit hjort har jag aldrig sett, vi har lite dåligt med hjortar här. Men den vita älgen har jag nästan ridit in i ett par gånger. Trevlig prick, men han lurade mig en gång så jag trodde att jag skulle behöva läggas in på psyket.

Stod han bak ett träd och hoppa fram och skrämde dig ?
Ni har ju alla älgar med. Ni har ju alla roliga vilda djur. Våra älgar försvinner liksom. Nu får ni ge igen och skicka ner lite töser.
Vi kan börja med att du kommer om vi har fest hos clownen nån helg ..

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Stod han bak ett träd och hoppa fram och skrämde dig ?
Ni har ju alla älgar med. Ni har ju alla roliga vilda djur. Våra älgar försvinner liksom. Nu får ni ge igen och skicka ner lite töser.
Vi kan börja med att du kommer om vi har fest hos clownen nån helg ..

Njaej... Han stod visserligen bakom några träd men ehm... Han lyckades få mig att tro för en halv sekund att han var en enhörning... :rodnar Något som jag känner att jag egentligen inte borde tala om för folk hur som helst såhär, för jag kan nog uppfattas som lite... Skum. Lite störd är jag visserligen, men riktigt på den nivån brukar det inte vara. Faktiskt.

Dock vet jag inte om vi har alla roliga djur, de där älgarna har en tendens till att bli galna lite då och då och jaga folk, inte alltför trevligt. ;)

Sen vet jag inte om jag vågar gå på fest hos en clown faktiskt.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Njaej... Han stod visserligen bakom några träd men ehm... Han lyckades få mig att tro för en halv sekund att han var en enhörning... :rodnar Något som jag känner att jag egentligen inte borde tala om för folk hur som helst såhär, för jag kan nog uppfattas som lite... Skum. Lite störd är jag visserligen, men riktigt på den nivån brukar det inte vara. Faktiskt.

Dock vet jag inte om vi har alla roliga djur, de där älgarna har en tendens till att bli galna lite då och då och jaga folk, inte alltför trevligt. ;)

Sen vet jag inte om jag vågar gå på fest hos en clown faktiskt.

Meh! Jag e ju inte en clown på riktigt ju!! Enhörning.... :rofl

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...