Jamen just ja, jag skulle ju få bortgjorda fylle-sms!
jyx: Jag tar älgen, han springer fort!
Jag är rädd att min göra-bort-sig-kvot är fylld för ikväll, vi får satsa på imorgon!
Njaej... Han stod visserligen bakom några träd men ehm... Han lyckades få mig att tro för en halv sekund att han var en enhörning... Något som jag känner att jag egentligen inte borde tala om för folk hur som helst såhär, för jag kan nog uppfattas som lite... Skum. Lite störd är jag visserligen, men riktigt på den nivån brukar det inte vara. Faktiskt.
Dock vet jag inte om vi har alla roliga djur, de där älgarna har en tendens till att bli galna lite då och då och jaga folk, inte alltför trevligt.
Sen vet jag inte om jag vågar gå på fest hos en clown faktiskt.
De skulle du inte ha berättat. Nu har du satt dig i smeten haha. Enhörning
Faktiskt så ser han rätt vettig ut när han har gjort vid sig för fest och duschat av sig lite så att sminket inte sitter på.
Meh! Jag e ju inte en clown på riktigt ju!! Enhörning....
Jag är rädd att min göra-bort-sig-kvot är fylld för ikväll, vi får satsa på imorgon!
Nä men det blir roligare när det inte är helt hundra hela tiden.Ok, då kanske jag kan våga.
Och ja, jag har inget riktigt försvar till det, mer än att jag först trodde att det var en häst och när jag sen upptäckte att hästen hade horn så tänkte min hjärna av någon anledning "enhörning" före "vit älg"... Den fungerar inte riktigt som den ska jämt.
Ok, då kanske jag kan våga.
Och ja, jag har inget riktigt försvar till det, mer än att jag först trodde att det var en häst och när jag sen upptäckte att hästen hade horn så tänkte min hjärna av någon anledning "enhörning" före "vit älg"... Den fungerar inte riktigt som den ska jämt.
Nä men det blir roligare när det inte är helt hundra hela tiden.
Jag tycker du ska berätta denna historien när du kommer ner.
Haha det lovar jag att jag ska göra!
Underbart. Haha nä nu känner jag mig tjatig. Men i februari kan vi nog ordna något om du är sugen ?
Menar du ett officiellt bord?
Duger inte det som jag ska boka?
Och årets sämsta skämt dödade tråden... Får be om ursäkt för detta!
Menar du ett officiellt bord?
Duger inte det som jag ska boka?
Ingen fara, det har hönt förr.
Då räddades tråden av bikinibilder...
FYI: Så mycket aktivitet som varit i tråden sedan vi fick över dig och gitarrspelarn till den mörka sidan vet jag inte ens om det finns representerat tidigare. Den har väl blivit ungefär 2 månader längre på 2 dagar
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|