Singeltråden

tkdrille

Guest
Njaej... Han stod visserligen bakom några träd men ehm... Han lyckades få mig att tro för en halv sekund att han var en enhörning... :rodnar Något som jag känner att jag egentligen inte borde tala om för folk hur som helst såhär, för jag kan nog uppfattas som lite... Skum. Lite störd är jag visserligen, men riktigt på den nivån brukar det inte vara. Faktiskt.

Dock vet jag inte om vi har alla roliga djur, de där älgarna har en tendens till att bli galna lite då och då och jaga folk, inte alltför trevligt. ;)

Sen vet jag inte om jag vågar gå på fest hos en clown faktiskt.

De skulle du inte ha berättat. Nu har du satt dig i smeten haha. Enhörning ;)

Faktiskt så ser han rätt vettig ut när han har gjort vid sig för fest och duschat av sig lite så att sminket inte sitter på.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Mycket aktivitet här sedan några stollar trollat runt på BF!
Man kanske skulle regga sej där så ännu fler kommer?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
De skulle du inte ha berättat. Nu har du satt dig i smeten haha. Enhörning ;)

Faktiskt så ser han rätt vettig ut när han har gjort vid sig för fest och duschat av sig lite så att sminket inte sitter på.

Meh! Jag e ju inte en clown på riktigt ju!! Enhörning.... :rofl

Ok, då kanske jag kan våga.

Och ja, jag har inget riktigt försvar till det, mer än att jag först trodde att det var en häst och när jag sen upptäckte att hästen hade horn så tänkte min hjärna av någon anledning "enhörning" före "vit älg"... Den fungerar inte riktigt som den ska jämt.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Och ja, jag har inget riktigt försvar till det, mer än att jag först trodde att det var en häst och när jag sen upptäckte att hästen hade horn så tänkte min hjärna av någon anledning "enhörning" före "vit älg"... Den fungerar inte riktigt som den ska jämt.
Nä men det blir roligare när det inte är helt hundra hela tiden. :)

tkdrille

Guest

Jag tycker du ska berätta denna historien när du kommer ner.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Menar du ett officiellt bord?
Duger inte det som jag ska boka?

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Och årets sämsta skämt dödade tråden... Får be om ursäkt för detta!

FYI: Så mycket aktivitet som varit i tråden sedan vi fick över dig och gitarrspelarn till den mörka sidan vet jag inte ens om det finns representerat tidigare. Den har väl blivit ungefär 2 månader längre på 2 dagar :krama

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
FYI: Så mycket aktivitet som varit i tråden sedan vi fick över dig och gitarrspelarn till den mörka sidan vet jag inte ens om det finns representerat tidigare. Den har väl blivit ungefär 2 månader längre på 2 dagar :krama

Det låter ju som rätt bra betyg. ;) Det är väl mest att jag har noll tålamod själv och blir fruktansvärt uttråkad om det går 10 minuter utan att det händer nåt, när jag inte har nåt bättre för mig.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO