Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det var fruktansvärt dåligt med drag här idag måste jag säga... Jag är uttråkad, ingen som vill underhålla mig?

Underbart! Sätt fart på dem bara, normalt sett gnäller de mest eller säger fula saker (jag får ingen ordning på dem för jag är varken singel eller tillräckligt snäll - ja å varför hänger jag här då, för att skådespelet slår doku-såpor om man är lätt uttråkad).
Men du och blomman verkar ju fått dem rätt civiliserade, det här ju toppenskoj! :hej

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
De är ju ren tur att du hitta mig då. Jag har inte den där märkliga skånska dialekten. Ingen kan placera var jag bor.
De är de där runtom som pratar så märkligt faktiskt.

Men här är fint. Du borde komma ner så kan jag visa till våren.

Fast så brukar de flesta tycka. Jag är likadan själv, hävdar bestämt att jag inte pratar ett dugg värmländska, men jag blir motbevisad nästan varje gång jag träffar folk utifrån. Så jag vet inte om jag tror dig. ;)

Då får du ta en sväng hit ju. Jag e en fena på engelska. :)

Det låter bra, det är ett språk jag kan också, faktiskt! :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Underbart! Sätt fart på dem bara, normalt sett gnäller de mest eller säger fula saker (jag får ingen ordning på dem för jag är varken singel eller tillräckligt snäll - ja å varför hänger jag här då, för att skådespelet slår doku-såpor om man är lätt uttråkad).
Men du och blomman verkar ju fått dem rätt civiliserade, det här ju toppenskoj! :hej

Ja, jag måste faktiskt säga att jag tycker de sköter sig riktigt bra för det mesta! ;)

tkdrille

Guest
Fast så brukar de flesta tycka. Jag är likadan själv, hävdar bestämt att jag inte pratar ett dugg värmländska, men jag blir motbevisad nästan varje gång jag träffar folk utifrån. Så jag vet inte om jag tror dig. ;)

de finnes bara ett sätt att ta reda på det.

Nä men jag hör de ofta. Folk tror jag kommer från småland av alla ställen.

tkdrille

Guest
Men småländska är ju typ skånska light. Fast lite charmigare och mer lättförstått.

Nu har du fått fel för dig. Har du hört en smålänning i de djupaste skogarna ? De är ju som att sitta och prata med nån i de djupaste skogarna i värmland. En massa slummer.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag är redan bokad. Hade de varit helgen innan eller efter hade jag lätt kommit. Så hade jag visat var skåpet ska stå...... Haha nä de hade jag inte =)

Ja å stian ska skuras, locket läggas på brunnen o... undanflykter, undanflykter. Fan du får väl jobba på det där med skåpet, o då menar jag inte någon ful brud... :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nu har du fått fel för dig. Har du hört en smålänning i de djupaste skogarna ? De är ju som att sitta och prata med nån i de djupaste skogarna i värmland. En massa slummer.

Nä, men jag jämför ju stadsskåningar med stadssmålänningar. Djupa skogar ska man hålla sig borta från, där bor ju de livsfarliga vargarna. ;)

tkdrille

Guest
Ja å stian ska skuras, locket läggas på brunnen o... undanflykter, undanflykter. Fan du får väl jobba på det där med skåpet, o då menar jag inte någon ful brud... :hihi

Haha undanflykter. Kvinna nu ska jag ju se coroded säger min kompis. Och de lovade jag innan kvinnan ordnade festdatum =) så jag slipper undan detta året också.

Nä jag brukar inte jobba med fula skåp. Clownen vet vad jag talar om.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO