Man är rik, tills man betalat försäkringen
Försäkringen kostar en del ja, kan jag tänka mig. Gissningsvis mer än 5000 kr/år?
Min senaste häst kostade mig dock nästan 3000 kr/månad, sååå mycket mer kan det väl inte kosta med hoj, eller?
Man är rik, tills man betalat försäkringen
Ska jag dela bord med er på allstars så är jag snart uträknad ur ta-rygg-på-ligan
Men vilken wingman!
Försäkringen kostar en del ja, kan jag tänka mig. Gissningsvis mer än 5000 kr/år?
Min senaste häst kostade mig dock nästan 3000 kr/månad, sååå mycket mer kan det väl inte kosta med hoj, eller?
Min ena 29800/år, den andra strax under 3000/år, men den är ju bara avställningsförsäkrad... x) Finns ju snällare hojar att försäkra dock, dessutom så är du ju hona vilket helt klart är till din fördel! Men du får väl testa o se
Fy fan! Då har jag nog användning av de där 125'000...
Fastnade i gamla inspelade musik-klipp Men nu måste jag gå och lägga mig... Eller rättare sagt först gå ner och hämta tvätten
Godnatt på er!
Såja, du måste ju inte gå på dyrast möjliga direkt, det finns dessutom de som har det värre
Som sagt, testa o se först, sen kan du börja oroa dig över priserna, det är dessutom helt klart värt pengarna
Jo, jag anar att det är det, just därför jag aldrig bör testa. Jag har liksom tyckt det varit värt alla de hundratusentals kronorna jag lagt på mina hästar tidigare, men nu i efterhand gråter jag lite över summorna för det är så skrämmande mycket pengar...
Äsch, vad skulle du gjort annars? Köpt ett häftigare hus att sitta o glo i? Man blir väl inte lyckligare för det, bara o använda dem till något som man tycker om, det är väl den stora anledningen att se till att dra in kosing öht Nu tänker jag dock göra som föregående talare och kasta mig i bingen, ska ju trots allt upp o jobba om ett par timmar
Goooooonatt!
Du sa ju att vi skulle bjuda in henne? Att hon sen tog med en kompis är ju bara en bonus. Jag skulle väl mer säga att för första gången i världshistorien så har några på SH faktiskt lyckats göra något konstruktivt?
Ja jo det sa jag förvisso men ingen har någonsin gjort något jag bett om i denna tråden förut.
Har ju försökt få till en dejt med Swish i minst ett halvår nu
Men bra jobbat Rosa
Och om jag glömde säga det innan så välkomna till SH, Alleycat och Evenstar.
Nu är det min tur att gå och sova
För dom pengarna har du råd med både avbetalningar, däck och försäkring på en hyfsat rolig hoj i VärmlandMin senaste häst kostade mig dock nästan 3000 kr/månad, sååå mycket mer kan det väl inte kosta med hoj, eller?
För dom pengarna har du råd med både avbetalningar, däck och försäkring på en hyfsat rolig hoj i Värmland
fan va en føredetta kan stælla till det ekonomiskt, hoppas jag reder ut allt detta.
har januari på mig sen ær det nog kørt.
fy faaaan! førbannade kærring jævel.
Vill bara påminna singlarna här att nu boka upp 26 januari för sporthojsfest i stockholm, se mer info i separat tråd. Obligatoriskt för singlar är en stjärngossestrut på huvudet så ni känner igen varandra
Och ja, det var på sporthojsfesten som jag hookade ihop med Ulvhamne och nu bor vi ju ihop - så jo, sporthojsfest är skiten det Hoppas vi ses där! Ulvis o jag går nog inte o missa, kom nu och drick en bira med oss och snacka lite skit och så kanske vi ger ett och annat dejtingtips
fan va en føredetta kan stælla till det ekonomiskt, hoppas jag reder ut allt detta.
har januari på mig sen ær det nog kørt.
fy faaaan! førbannade kærring jævel.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari