Singeltråden

tkdrille

Guest
Meh skärp dig. Du får ju inte säga att det pirra i murran för att hon åker med i en gammal gubb-bil. Det här är ju en tjej som gillar att köra själv - o jag gissar INTE gubb-bil... suck.. jag kommer aldrig lyckas förmedla er... :gråta

Vill hon att de pirrar i musen så kan jag alltid ta en JÄNKEhoj. Som vibrerar mer än de mesta här :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
HAH! Jänkare ska va gamla, kantiga, med mys-soffa & raka rör! :fakta
Så fladdrar det gött i troserna när man sprakar igåg. :slicka

På tal om det så var jag på Åland förra sommaren under cruisingen! En av dem i alla fall, ni har väl säkert fler där på ön kan jag tänka mig. Full och glad var jag i alla fall!

tkdrille

Guest
Nu tror jag det är dags att dra RIKTIGT gamla tanter i rullstolen istället... :hej

Sista kunde jag hade idag fick åka fort. Jag var tvungen att gå i kulverten genom hela förbannade sjukhuset för att de renovera hissen.
Jag tog med mig en åktur. Hoppa i rullstolen på väg till avdelningen och i nerförbacke så skrek jag lite för mig själv "wiiiiieeeeeee" i tron av att jag var ensam där nere i mörkret men icke, de kom en kvinnlig sköterska i 20 års åldern som bara flina åt mig.

tkdrille

Guest
När det gäller sånt där var det verkligen bättre förr. Bättre soppapriser också för öfvrigt :)

Jag vet, men jag har inte den entusiasm för att putsa på en gammal jänk. Meningen är att jag ska byta till en cts-v coupe i framtiden. Men man måste börja nånstans.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO