Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag har hört att man kan få håriga handflator så jag tänkte att det kanske smittar av sig på det andra huvudet när du drar i den.:)

AAAchh!! Jag drar aldrig i den, det får nån annan göra.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag vet, men jag har inte den entusiasm för att putsa på en gammal jänk. Meningen är att jag ska byta till en cts-v coupe i framtiden. Men man måste börja nånstans.

Jag hade en exakt sån här i min ungdom, fast med fetare mackor och helsvart huv med tratt. Ångrar att jag sålde den nu, men med en 427:a i så drack den åt helvete för mycket för dagens läge ändå. Men fan vilket ryt det var i den.

28649177-062-67-Camaro-California-car-fresh-build-TRA.jpg

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vad hade du ? Sen räknas inte du för du bor inte i Sverige :)
Gammal fordpickis med lätt vässad 351cui V8 att glida i, så har jag en gammal bmw att busköra med också, jäkarn går inge vidare på bana direkt... :hihi

På tal om det så var jag på Åland förra sommaren under cruisingen! En av dem i alla fall, ni har väl säkert fler där på ön kan jag tänka mig. Full och glad var jag i alla fall!
Tufft, 3 brudar i en röd chevelle?

tkdrille

Guest
Jag hade en exakt sån här i min ungdom, fast med fetare mackor och helsvart huv med tratt. Ångrar att jag sålde den nu, men med en 427:a i så drack den åt helvete för mycket för dagens läge ändå. Men fan vilket ryt det var i den.

View attachment 375098

Fina grejer. Mycket synd du sålde, man måste ha nått att glida runt i med ju.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Detta duger inte. Håller på att plöja igenom alla säsongerna av "Dexter" får fortsätta nu om jag ska bli klar någon gång. Mycket nöje härinne på nattkröken.

tkdrille

Guest
Gammal fordpickis med lätt vässad 351cui V8 att glida i, så har jag en gammal bmw att busköra med också, jäkarn går inge vidare på bana direkt... :hihi
Ah, ja nackdelen med min är att de bara är en v6. Som tur rör den ju på sig lite ändå och de har styvare chassi så den hänger med rätt bra. Men när man har gasen långt ner så rör bensinnålen sig lite för snabbt. =)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Fina grejer. Mycket synd du sålde, man måste ha nått att glida runt i med ju.

Jo, men allt med riktig jänk börjar bli så satans dyrt. Bara min 427:a med portade toppar och en massa annat godis gick på runt 120 lax, och det var längesedan.

EDIT: Men man fick ut runt 650 ärliga hästar och vrid som en lastbil. Då blev det istället dyrt med däck. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ah, ja nackdelen med min är att de bara är en v6. Som tur rör den ju på sig lite ändå och de har styvare chassi så den hänger med rätt bra. Men när man har gasen långt ner så rör bensinnålen sig lite för snabbt. =)

V6:a gör då ingen blöt.
Nåjo, rakt fram är den slaget rapp, men svänga är inget att försöka sig på.
2Litter milen vid fiskörning sommartid ungefär.

Pendlar på jobb med den nu då bmw'n skrapar i plogvallarna så förbannat, och i vintertider blir det en 140liter tankning i veckan ungefär. :näsblod

tkdrille

Guest
Jo, men allt med riktig jänk börjar bli så satans dyrt. Bara min 427:a med portade toppar och en massa annat godis gick på runt 120 lax, och det var längesedan.

EDIT: Men man fick ut runt 650 ärliga hästar och vrid som en lastbil. Då blev det istället dyrt med däck. :)

Däck som är så billigt i de dimensionerna också. =)

tkdrille

Guest
V6:a gör då ingen blöt.
Nåjo, rakt fram är den slaget rapp, men svänga är inget att försöka sig på.
2Litter milen vid fiskörning sommartid ungefär.

Pendlar på jobb med den nu då bmw'n skrapar i plogvallarna så förbannat, och i vintertider blir det en 140liter tankning i veckan ungefär. :näsblod

Måste säg att cts gör sig rätt bra och är rätt smidig för att vara en cadillac i med de gjorde den styvare.
Hade ju chrysler 300m innan och den kunde man ju nästan glömma att ta en kurva snabbt =) Den var bara sjukt stor invändigt och mysig.

140 liter i veckan är sjukt mycket. Har nog aldrig kommit upp nånsin i den mängden när jag var tvungen att pendla.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO