Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vig du? Upp till bevis. :7peta

Ha ha, här skulle jag faktiskt kunna bekräfta, dock är mina kampsportsfoton inte i digital form. MEN du får helt enkelt lita på farbror Håkan så länge iaf :tungan

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ha ha, här skulle jag faktiskt kunna bekräfta, dock är mina kampsportsfoton inte i digital form. MEN du får helt enkelt lita på farbror Håkan så länge iaf :tungan

Meh, om fotona är så gamla att de inte är digitala va ä de då som säger att du är vig fortfarande!?!? :7peta

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Surt... kommer ju aldrig sluta väl...

Nä, det blir väl som när bagarna skulle köpa in folk. Det blev Estniska barpianister med gummiproteser som stod för lussebaket. Lussebullarna såg ut som utsketna äppelkakor i bästa fall och degbitar satt fast i hela köket. Sedan ska vi inte tala om hur det gick när gummihänderna skulle bära bakplåtarna till ugnen, fingrarna expanderade under plåtens tyngd så att varenda bagare liknade harpspelare med bagarmmössor, suck.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...