Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Hah, där ser ni JAG är jättegammal, jag kan min Eddie. Se Volvon jag skickade till Chaffisen. :yoparty

Det är trefligt att träffa en äldre dam som uppenbarligen uppskattar finkultur från förr. Annat än dagens välpolerade och kommersiella drivbänkar. Kudos McAnka medalj till dig. :banana

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Meh, jag skulle ju hjäpa Kisse-katten att hitta rätt bland er galningar... inte åt mig själv heller. :7peta

Aha, du fungerar som ett slags digitalt förkläde alltså? Mjahaaa!!

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Med tanke på min aktningsvärda ålder är det inte lönt att jag skickar mitt CV till dig. Då får du leta på vårdhemmet Tallbacken för att hitta en matchning ju.

Jag är också ur spår av åldersskäl, jag bara hänger här i brist på annat just nu. :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Katten klas i full extas, ja så hette han (sjunges med melodi teddy bjornen Fredrisson-arnesson)

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...