Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag brukar skriva en lapp till mig själv, så här står det:
Glöm inte att gå in på SH - där är de flesta minst lika eller tom ännu mer kräjzy än du. Det får tomtarna på loftet att kännas som en relativt mindre åkomma.
OBS! Datorn är den lilla rektangulära manicken som står i arbetsrummet. :rolleyes:

Jag har tappat bort min lapp, så jag tejpade fast bärbara datorn på magen så har jag alltid sporthoj framför mig.

Ifall att det skulle hända nåt roligt här tänker jag... :fyllisar

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Roligt stavas R.O.L.I.G.T uttalas roouulliiigt... :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag kom fram till att du inte är så gammal som du vill ge sken av. :)

Verkligen? Ibland glömmer jag att gå ur positionen och kan bli stående sådär i dagar... ja tills Klas (min ledarhund) blir hungrig och välter mig så att jag kan ge honom lite mat... :brinnerup

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nu börjar jag bli lite orolig för din mentala hälsa. Har du tagit dina tabletter idag?

Ha ha, det har jag. Dock har jag tråkigt, stavas T.R.Å.K.I.G.T uttalas tråååkkigt. :tungan

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jag har tappat bort min lapp, så jag tejpade fast bärbara datorn på magen så har jag alltid sporthoj framför mig.

Åh, vilken bra idé... men hur får jag plats med den bredvid katetern...? :va

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Åh, det är så sjukt jobbigt när man tappar bort datorn trots att den är fasttejpad på magen! Händer mig konstant.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ha ha, det har jag. Dock har jag tråkigt, stavas T.R.Å.K.I.G.T uttalas tråååkkigt. :tungan

Va? Tråkigt, här går jag ur min väg o visar röven o allt för att roa o så säger Zippen att han har tråkigt. Du får ta det lugnt på tabletterna, för många gör dig avtrubbad lelle vesp! :4skrika

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Nu tänkte jag lägga in en högst olämplig kommentar om att välta kor, men jag låter bli.

Högst olämplig kommentar - från dig!??! Kan ja väl allri tänka mig. Om det kommer från dig är det en allra högst olämplig kommentar eller en väldigt olämplig kommentar. Skärp dig Clownis! :smasha

Last edited:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Va? Tråkigt, här går jag ur min väg o visar röven o allt för att roa o så säger Zippen att han har tråkigt. Du får ta det lugnt på tabletterna, för många gör dig avtrubbad lelle vesp! :4skrika

Ha ha, jo tack för röven, den var fin. Menar du att man inte ska ta alla tabletterna på en gång??!! Jag tänkte att då var det gjort för hela månaden. :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Det var en konstig kommentar måste jag säga, för de verkar gilla rövar här inne.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Det var en konstig kommentar måste jag säga, för de verkar gilla rövar här inne.

En fin röv på en kvinna är som fina fälgar på en bil. Bilen kan fortfarande vara fin med svarta plåtfälgar, men helhetsintrycket blir sämre. :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ha ha, jo tack för röven, den var fin. Menar du att man inte ska ta alla tabletterna på en gång??!! Jag tänkte att då var det gjort för hela månaden. :hihi

Haha, tack för röven, tack för kaffet. :arsele
Nå, då har vi löst problemet, man kan inte äta allt på en gång då blir man avtrubbad o tackar för en rövbild som man tackar för kaffet...
Gör som min assistent, lägg upp pillrena i en såndäringa låda med veckodagarna på och så synkar du den med kalendern så ska nog allt gå bra.
PS Du kan få låna Klas oxå om du vill ha sällskap. :7peta

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Haha, tack för röven, tack för kaffet. :arsele
Nå, då har vi löst problemet, man kan inte äta allt på en gång då blir man avtrubbad o tackar för en rövbild som man tackar för kaffet...
Gör som min assistent, lägg upp pillrena i en såndäringa låda med veckodagarna på och så synkar du den med kalendern så ska nog allt gå bra.
PS Du kan få låna Klas oxå om du vill ha sällskap. :7peta

Ha ha, jaha. Jag gillar dock kvinnliga bakdelar bättre än kaffe :) Det var ett bra knep med tabletterna, det måste jag prova. Hittills har jag haft dom i en SJ-pall under sängen och bara tagit en grabbnäve när jag blivit hungrig.

Jag ser med glädje fram emot att få sällskap av Klas. Skicka med en kasse Frolic och lakrits också.

Hur tackar man korrekt för en rövbild :va

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...