Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, vad yrar ni om, era testosteronhögar? Bikini och skit :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Okej då, det behöver inte nödvändigtvis vara engelsmän. Det skulle nog gå bra med en australiensare också, eller en skotte, eller irländare för den delen. :D

Norrmän då?

/ 0,25% Norsk

Haha, när jag partar är det alltid bärs som gäller och i vissa andra sammanhang också. Men rödtjut är ju en stor svaghet hos Tant Säääringen. O jag kan tala om för dig att jag har en himla massa bekantingar som gillar rödtjud de oxå o inte fan är de fina i kanten o lena i käften. Oh no. O så brukar vi skita i pavan och gå direkt på boxen ist. O ibland blir det lite: :banana:banana:banana:hej

Rött är jag inte så förtjust i men vitt vin dricker jag ibland. Senast sittandes på pakethållaren på en damcykel. Direkt ur bagen. Mitt på Slottsgatan.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nä, ni vet...Aluminium. Stegar skall göras av trä, det är lefvande material...

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Meh, det är bara för att jag är lite senildement som du tror det, det får mig att verka yngre. :dummer

Du hade glömt blöjan på bilden, eller var det innan hjärnan började skämta aprilo? :tungan

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Haha, nej det har inte slagit på några andra kroppsfunktioner förutom huvudet ännu. :arsele

Det var skönt att höra, om tant går i cirklar är ingen fara om bara inte byxröven gungar upp och ner som en jojo.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Hur lyckas du hitta in på SH varje dag? Har du ledsagare?

Jag brukar skriva en lapp till mig själv, så här står det:
Glöm inte att gå in på SH - där är de flesta minst lika eller tom ännu mer kräjzy än du. Det får tomtarna på loftet att kännas som en relativt mindre åkomma.
OBS! Datorn är den lilla rektangulära manicken som står i arbetsrummet. :rolleyes:

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO