Singeltråden

tkdrille

Guest
Jepp, så fort man går o lägger sig så tar de chansen att göra tråden så torr så alla andra också vill gå o lägga sig. :dummer

Ja, alla andra försvinner ju men den feminima slöröven ville ju såklart pratat om blommor istället.
Jag är fortfarande singel så va fasen.
Dejt någon ikväll? Är du av manliga könet träffas vi där vid stationen bak de hörnet. Jag lär inte komma men du kan få ha förhoppningarna.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Upptagen!! Det var smuts!! Hon fuskar sig genom singelforumet, den bovkvinnan. Å andra sidan får inte en sån röv gå ofångad någon längre tid, i synnerhet inte om den åtföljs av en charmerande och humorfylld skallbas, så jag antar att allt är i sin ordning likväl. :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ja, alla andra försvinner ju men den feminima slöröven ville ju såklart pratat om blommor istället.
Jag är fortfarande singel så va fasen.
Dejt någon ikväll? Är du av manliga könet träffas vi där vid stationen bak de hörnet. Jag lär inte komma men du kan få ha förhoppningarna.
Jag ska till Malmö och kolla på catfight ikväll....

tkdrille

Guest
Whisky och Lexus då?

Lexus är en överskattad bil. De är exakt som en toyota med lite krom och glans på. Har nämligen fått jobba med sådana bilar och de var inget märkvärdigt. Elle ja, Rx400 hade ju en elmanövrerad baklucka och backkamera. Sån hightech

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Mja, tänkte du kunde räkna årsringarna för att få svar på din fråga om hur gammal tant egentligen är... :tungan

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...