Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Här är en liten lektion i att inte ta sig över Vättern efter vatten:
Evenstar, får jag presentera YipYip.
YipYip, får jag presentera Evenstar.

Eller ni kanske redan känner och/eller hatar varandra redan? :)

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Alltså, jag blev gammal igår, hade miljoner besökare o var full. EN dag. och så blev tråden 15 sidor längre. Vad har jag missat?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det började sjukt bra med ölen där, men så kom vinet...

Jag tycker det är jobbigt med folk som dricker vin. De ska alltid vara sådär fina och trevliga och dela på en flaska vin, för det är socialt och bra och bla bla. Så får jag sitta själv i ett hörn med min öl och vara ful och otrevlig.

Haha, när jag partar är det alltid bärs som gäller och i vissa andra sammanhang också. Men rödtjut är ju en stor svaghet hos Tant Säääringen. O jag kan tala om för dig att jag har en himla massa bekantingar som gillar rödtjud de oxå o inte fan är de fina i kanten o lena i käften. Oh no. O så brukar vi skita i pavan och gå direkt på boxen ist. O ibland blir det lite: :banana:banana:banana:hej

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Alltså, jag blev gammal igår, hade miljoner besökare o var full. EN dag. och så blev tråden 15 sidor längre. Vad har jag missat?

Alleycat ville dansa :banana, sen va de koprofager, snablar och fladdrande trosor som kom på tal innan Taxichaffisen temporärt dödade tråden med bilsnack, men då hade jag redan gått å lagt mig. :musik

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vafan, här slirar man in lite diskret och det första man får i nosen är ett arsle i avfyrningsposition !!! Vad har hänt härinne sedan farbror Håkan försvann??!! :3freak

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Hur nära skärmen sitter du? :va

Tja, jag sitter i en brassestol i trädgården, men jag har en hyvens kikare jag glor i. Hur menar du förresten? Var det inte en kvinnlig bakdel, jag beskådade? En välsvarvad dessutom. :brynad

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO