Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ha ha, jaha. Jag gillar dock kvinnliga bakdelar bättre än kaffe :) Det var ett bra knep med tabletterna, det måste jag prova. Hittills har jag haft dom i en SJ-pall under sängen och bara tagit en grabbnäve när jag blivit hungrig.

Jag ser med glädje fram emot att få sällskap av Klas. Skicka med en kasse Frolic och lakrits också.

Hur tackar man korrekt för en rövbild :va

Man kan sjunga en sång:
http://www.youtube.com/watch?v=9yxIl8d9D00:rock

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jovisst, men man kan ju inte vara hur picky som helst heller... Eller så kan man ändra på texten så att den passar ens tankegångar... rocka loss lite... :yoparty

Hmm, jag får nog editera texten och slunga in ett "tjejröv" istället, annars infinner inte sig riktigt den där rätta känslan :tungan

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Här är en annan rövlåt, men här hymlas det inte med att det är karlröv som efterfrågas... Rolig text dock, ha ha

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ignorerar Eddie Meduza och funderar på om Kärringen fått några trevliga PM eller om det inte var nån som nappade på matchmaking-grejen? :tungan

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Ignorerar Eddie Meduza och funderar på om Kärringen fått några trevliga PM eller om det inte var nån som nappade på matchmaking-grejen? :tungan

Äsch, nu ska du inte dissa Eddie, han var en bra påg. Kärringen är ju upptagen och borde väl inte få några suspekta PM i sin digitala cyberlåda?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jo, jag dissar Eddie. Kärringen skulle vara matchmaker åt mig, inte sig själv. ;)

Men, varför har ingen tänkt på det tidigare?
Att använda singeltråden till att få folk att träffas?
Det är ju snudd på genitalt. :yoparty

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj

Haha, det verkar inte som om jag är betrodd... vilket är lite lustigt med tanke på vilket fantastiskt jobb grabbarna gör själva... :va

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Äsch, nu ska du inte dissa Eddie, han var en bra påg. Kärringen är ju upptagen och borde väl inte få några suspekta PM i sin digitala cyberlåda?

Meh, jag skulle ju hjäpa Kisse-katten att hitta rätt bland er galningar... inte åt mig själv heller. :7peta

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Men, varför har ingen tänkt på det tidigare?
Att använda singeltråden till att få folk att träffas?
Det är ju snudd på genitalt. :yoparty

Visst är det en helt galen tanke. O här erbjuder man sig o hjälpa er förtappade själar, men icke då... :argpådato

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...