Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Okej då, det behöver inte nödvändigtvis vara engelsmän. Det skulle nog gå bra med en australiensare också, eller en skotte, eller irländare för den delen. :D

Jag har inte solat på 20 år så min lekamen är tämligen grisrosa och jag behärskar det engelska språket så om jag bara drar ut några tänder så kan jag nog fungera som ett bra substitut för en engelsman.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Gå-runt-som-flipperkula-fulla tjejer går fetbort. Den jag råkade ut för hade jag ju lite koll på vad det var för en, som var skapligt nykter. Då är det svårare att säga nej till sådan ärlighet ^^
Det gör dock att jag börjar undra om hon inte var lite synskadad...

Den typen av raggande brukar ju få en att känna sig väldigt speciell... ;)

Jag har inte solat på 20 år så min lekamen är tämligen grisrosa och jag behärskar det engelska språket så om jag bara drar ut några tänder så kan jag nog fungera som ett bra substitut för en engelsman.

:rofl

Evenstar

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Nej

Är kanske inte just de egenskaperna jag vill åt hos engelsmännen... :D Men även om det låter väldigt lockande, så tror jag att jag föredrar the real deal :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Är kanske inte just de egenskaperna jag vill åt hos engelsmännen... :D Men även om det låter väldigt lockande, så tror jag att jag föredrar the real deal :hihi

Jag kan också ta en engelsman. Matt Bellamy, tack. Ska bara lyckas få Kate Hudson ur bilden först... Lycka till Heddan! Och ja, jag vet att det smeknamnet blir fel här, men det får funka ändå.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hur kan en sån här tråd hålla i sig på ett forum med 98% homofoba grabbar?:va

Antar att det är som ett smorgosbord för de tvenne cheyerna på forumet...

Evenstar

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Nej
Jag kan också ta en engelsman. Matt Bellamy, tack. Ska bara lyckas få Kate Hudson ur bilden först... Lycka till Heddan! Och ja, jag vet att det smeknamnet blir fel här, men det får funka ändå.

Det finns många fina britter!
Jag får väl fortsätta drömma om Pattinson och hans hår... och accent :kär

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Norska kan ju låta gulligt... eller totalt ointelligent :hihi Absolut ingenting emot dem... Är nog en av ytterst få svenska tjejer som inte fattat grejen med norrmän bara :D

Ja men det är därför det är perfekt med en svensk kille som kan välja, småländskt klok men norskt gullig ;)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Norska kan ju låta gulligt... eller totalt ointelligent :hihi Absolut ingenting emot dem... Är nog en av ytterst få svenska tjejer som inte fattat grejen med norrmän bara :D

De har mycket pengar. ;)

Katter är inte så onda. Bara när de väcker en mitt i natten för att de vill leka.

Nä, men ni kattmänniskor blundar ju för det faktum att de vill ta över världen. De är mina värsta konkurrenter...

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...