Singeltråden

tkdrille

Guest
Jag blev hitlurad av en rosa bil, en cirkus och rickedicken. Jag hade en alldeles superb singeltråd att skriva i innan jag blev lurad över till den mörka sidan :3freak Now I'm ruined.

Ahaaa. De var bra gjort av småpojkarna. Kommer där fler ?

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag blev hitlurad av en rosa bil, en cirkus och rickedicken. Jag hade en alldeles superb singeltråd att skriva i innan jag blev lurad över till den mörka sidan :3freak Now I'm ruined.

Hur funkar det att ragga i en singeltråd på Buke-fallos (jag antar att det är därifrån du kommer?) som kvinna, är det lika ojämn könsfördelning där som här fast tvärtom?

Evenstar

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Nej
Hur funkar det att ragga i en singeltråd på Buke-fallos (jag antar att det är därifrån du kommer?) som kvinna, är det lika ojämn könsfördelning där som här fast tvärtom?

Vi har inte vår singeltråd till att ragga. Vi pratar om allt mellan himmel och jord, diskuterar dejter och hur konstiga män tänker. Och peppar varandra som fan!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Ragga funkar nog inte. Dock kanske man kan lyckas få napp ändå förr eller senare om man är trevlig, rolig och social ett tag, vad vet jag? :p Men det är fullproppat med tjejer så man får nog anstränga sig och ta den långa vägen. ;)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Vi har inte vår singeltråd till att ragga. Vi pratar om allt mellan himmel och jord, diskuterar dejter och hur konstiga män tänker. Och peppar varandra som fan!

Ungefär som den här tråden alltså, det blir inte mycket raggande här utan mest prat om allt möjligt. Det där med att peppa känner jag dock inte igen, här dissar och trackar vi varandra så mycket vi kan. :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ungefär som den här tråden alltså, det blir inte mycket raggande här utan mest prat om allt möjligt. Det där med att peppa känner jag dock inte igen, här dissar och trackar vi varandra så mycket vi kan. :)

App app, ibland ger vi små tips också. Men mest handlar dom om tejp, lyktstolpar och långa rockar.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...