Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag har funderat en hel del, försökt, spanat, petat och hållt på. Bara för att hitta rätt.
Det har varit lite frustrerande ibland, det ska erkännas. Jag har rådfrågat kompisar som verkar ha hittat rätt. Men det har inte heller hjälpt tillräckligt. Visst, dom har varit stöttande och svarat på frågor, varit en axel att luta sig på.

Men, idag så trillade poletten ner. Som en blixt från klar himmel. Så bara var den där. Den rätta.
Och det blev så tydligt med en gång, varför har jag inte sett det tidigare?
Den har ju alltid funnits med i bilden. Men bara inte på det sättet.

Så idag har jag hållit på i 2h nästan med att träffa rätt.
Och det verkar som att det har gett resultat. Givetvis kommer det dröja några veckor innan man kan skörda frukten av sitt arbete. Men bara tillfredsställelsen av att man har hittat rätt. :yoparty

Vad enkelt det hade varit från början om nån jävel bara hade sagt att posterior deltoid är tu-delad.

:banana:banana:banana:yoparty:yoparty

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag har funderat en hel del, försökt, spanat, petat och hållt på. Bara för att hitta rätt.
Det har varit lite frustrerande ibland, det ska erkännas. Jag har rådfrågat kompisar som verkar ha hittat rätt. Men det har inte heller hjälpt tillräckligt. Visst, dom har varit stöttande och svarat på frågor, varit en axel att luta sig på.

Men, idag så trillade poletten ner. Som en blixt från klar himmel. Så bara var den där. Den rätta.
Och det blev så tydligt med en gång, varför har jag inte sett det tidigare?
Den har ju alltid funnits med i bilden. Men bara inte på det sättet.

Så idag har jag hållit på i 2h nästan med att träffa rätt.
Och det verkar som att det har gett resultat. Givetvis kommer det dröja några veckor innan man kan skörda frukten av sitt arbete. Men bara tillfredsställelsen av att man har hittat rätt. :yoparty

Vad enkelt det hade varit från början om nån jävel bara hade sagt att posterior deltoid är tu-delad.

:banana:banana:banana:yoparty:yoparty

Borde inte "Deltoid" vara en ledtråd där?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Borde inte "Deltoid" vara en ledtråd där?

Hmm, du har en tanke där.
Men jag har alltid fått lära mig att axeln är 3-delad. Nu när jag googlar ännu mer så ser jag att den är ju fan 7-delad.
Det här kommer bli jobbigt. :död

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Lika bra att lägga ner det och svulla ostbågar och gräddglass hela 2013.

Du vet Ricken har flyttat till storstaden nu, han vet att det inte funkar och se ut som ett pluffs om man vill få smaka på brewdarna.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sssccchhyyyy jag försöker locka över honom till "The lazy side"

Om inte Peter (1980) lyckats med det hittills så lär inte du göra det i heller. Peter är den långsammaste, lataste och mest trötta person som finns. :D :hihi :springerochgömmermig

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Om inte Peter (1980) lyckats med det hittills så lär inte du göra det i heller. Peter är den långsammaste, lataste och mest trötta person som finns. :D :hihi :springerochgömmermig

Va?!??!

Och så drar han igång en tävling och sen bara latar sig?
Det är lågt. Riktigt lågt...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Va?!??!

Och så drar han igång en tävling och sen bara latar sig?
Det är lågt. Riktigt lågt...

Han har ett litet försprång vad det ser ut som. Vet inte om ni börja samtidigt men han ser ut och vara en smula krampigare än dig? Inget illa menat! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag är beredd att utmana!

Eftersom du är vaken och skriver just nu så har du redan förlorat. Peter sover, garanterat. Om inte så har han redan powernapat 4 gånger idag.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Han har ett litet försprång vad det ser ut som. Vet inte om ni börja samtidigt men han ser ut och vara en smula krampigare än dig? Inget illa menat! :)

Det gör inget, jag vet faktiskt inte än vad tävlingen gick ut på. Han sa bara att det var race. :smasha

tkdrille

Guest
Nja, inte en hel, men ungefär en halv. ;) Jag tog väl dock igen det inatt eftersom jag gick och la mig strax innan du gick upp.

Du menar att du kunde varit min granne, bara de att de är typ 45 mil emellan =) är du med högljud på nätterna ?

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...