Singeltråden

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
:6surkart

Hur blir det med min tandprotes nu då?!?!?

Va fan hjälper det om jag sätter mig i diskmaskinen och ler!? Inte blir din protes ren av det elle?

Han sa ju att du skulle sluta skriva i dena tråd. Fattarunte? :7peta

Nej nej, inte "du", "ni" dammit... :gnissla

Fatta? Nä, de e isf han som ska sticka o brinna.:blah

Meh, inte snällt... hur blev jag teh bad guy helt plöstligt? :död

3 timmar . KVINNA du har missat en hel dag. Jag gick upp 0400 för då tyckte grannen att han skulle komma hem......

Hört talas om uttrycket "somna om" ? :dummer Man ska inte kliva upp oheliga timmar... då blir man, eh, ohelig... :rolleyes:

tkdrille

Guest
Hört talas om uttrycket "somna om" ? :dummer Man ska inte kliva upp oheliga timmar... då blir man, eh, ohelig... :rolleyes:

Haha somna om. Man kan ju alltid upp och göra lite nytta ändå. Som att städa lite kanske och förbereda för resten av dagen.
Men de blev mest ligga och glo på tv.

tkdrille

Guest
Haha. Bdsm som bäst.

Nädå, du får ge slöis straffet för jag hade inget sådant alls i tankarna förrän han la sig i kan jag säga.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
BDSM i all ära, men elhalsband känns väl nästan lite som att gå över gränsen..? Inget jag skulle vilja ha inblandat i alla fall, om jag får bestämma. :p

tkdrille

Guest
BDSM i all ära, men elhalsband känns väl nästan lite som att gå över gränsen..? Inget jag skulle vilja ha inblandat i alla fall, om jag får bestämma. :p

Va? De är ju liksom moderna bdsm, då ska man ha sig en rejäl stöt i muffen. Vad jag har hört iallafall haha.

Evenstar

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Nej
Kom att diskutera nätdejting med en kär vän på buke. Problemet som diskuterades var att man så sällan får svar. Killar klagar ofta på att vi tjejer aldrig svarar, men de är ju fan likadana själva. Så min kära vän undrar här:

Vad fan ska man skriva för att få svar, liksom? Kan du inte fråga dina nyfunna vänner på sporthoj?

Ge oss svaret på livets stora gåta nu tack.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Kom att diskutera nätdejting med en kär vän på buke. Problemet som diskuterades var att man så sällan får svar. Killar klagar ofta på att vi tjejer aldrig svarar, men de är ju fan likadana själva. Så min kära vän undrar här:

Ge oss svaret på livets stora gåta nu tack.

:ligga?

:banana

Klart!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...