Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Kära tomten, nästa jul vill jag ha sisådär halva tyska fotbollslandslaget i julklapp (rätt halva helst också), tack på förhand.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Här åks ingen räkmacka!:mad:
För att tant ska slippa läsa 90 sidor bakåt så bjuder jag på en tillbakablick:

V
Vet dock inte om vi direkt "vältrar oss i singeldamer" än..

Nja.. :gnissla
Hihi meh våffö haru inte hängt här för o njuta av fångsten då? :tuttar

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag läste precis igenom singeltråden i seniordelen på Buke som Enrosabil et al. startade. Så nu har jag en fråga till er hästmänniskor som hänger här. Blir majoriteten av hästtjejerna bittra och humorlösa när de kommer upp i 30+? Jag skrev majoriteten för jag är medveten om att det finns lysande undantag här på SH.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag läste precis igenom singeltråden i seniordelen på Buke som Enrosabil et al. startade. Så nu har jag en fråga till er hästmänniskor som hänger här. Blir majoriteten av hästtjejerna bittra och humorlösa när de kommer upp i 30+? Jag skrev majoriteten för jag är medveten om att det finns lysande undantag här på SH.

Jag hoppas verkligen inte det. Jag tror bara att det är de som märks mest ibland och de andra har lärt sig att det är lika bra att vara tyst när de säger sitt... :rolleyes:

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag hoppas verkligen inte det. Jag tror bara att det är de som märks mest ibland och de andra har lärt sig att det är lika bra att vara tyst när de säger sitt... :rolleyes:

Det är ungefär som på kvinnodominerade arbetsplatser alltså? Det är vad jag har hört av andra, som ingenjör så kan jag inte påstå att jag har så mycket erfarenhet av kvinnodominerade situationer och platser.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det är ungefär som på kvinnodominerade arbetsplatser alltså? Det är vad jag har hört av andra, som ingenjör så kan jag inte påstå att jag har så mycket erfarenhet av kvinnodominerade situationer och platser.

Om man säger såhär då, för att generalisera (det finns ju såklart undantag, men jag tror inte det är nån nyhet för nån) så är tjejer förbannat bra på att prata skit om varandra så fort nån vänder ryggen till. Det även om vänner och folk som de är huuuur trevliga mot som helst och påstår sig tycka sååå mycket om när de umgås. Och jag skulle vilja påstå att hästtjejer är bland de värsta. Det råder total "jag vet bäst"-mentalitet i de flesta stall och när någon inte håller med så gaddar man ihop sig bakom ryggen på den personen. Det där med öppen dialog är det inte så många som har förstått innebörden av... :rolleyes:

/En som börjar bli redigt trött på sitt jobb och jobbrelaterade umgängeskrets pga det konstanta skitpratet hon får höra om sina vänner

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Är man kontroversiell är man inte populär bland kvinnfolk :D

Och vad för slags ingenjör är du?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Om man säger såhär då, för att generalisera (det finns ju såklart undantag, men jag tror inte det är nån nyhet för nån) så är tjejer förbannat bra på att prata skit om varandra så fort nån vänder ryggen till. Det även om vänner och folk som de är huuuur trevliga mot som helst och påstår sig tycka sååå mycket om när de umgås. Och jag skulle vilja påstå att hästtjejer är bland de värsta. Det råder total "jag vet bäst"-mentalitet i de flesta stall och när någon inte håller med så gaddar man ihop sig bakom ryggen på den personen. Det där med öppen dialog är det inte så många som har förstått innebörden av... :rolleyes:

/En som börjar bli redigt trött på sitt jobb och jobbrelaterade umgängeskrets pga det konstanta skitpratet hon får höra om sina vänner

Stryker under. 3 år i ridgymnasium. En lång jävla mardröm.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO