Slowroller
Skrämmer små barn
Jävlar vad snabbt jag bytte kanal.
Till svt1 eller från?
Jävlar vad snabbt jag bytte kanal.
Det var jag som startade tråden på buke, och ja det kändes som det gick snett sjukt fort när jag drev lite med Enrosabil i den andra singeltråden.
Å andra sidan var det ett ganska risigt skämt jag drog i den tråden och med tanke på att jag startat upp singeltråd i samma veva så kan jag förstå att folk reagerade på det.
Men för att sammanfatta det hela så gick det ju rätt bra för nu har vi en handfull nya tjejer på SH.
Till svt1 eller från?
Det händer, men det blir mest på fritiden.
Strömstyrka?
Firma?
Fast de som du lockade hit kommer väl inte från seniortråden utan från ÄU?
Stämmer, vilket ni borde vara glada för.
Jag har haft såna sjuka problem med att programmera, jag får inte till kodningen. Farsan jobbar som programmerare men kunde inte hjälpa mig för han kunde bara mjukvaruprogrammering. Och vår lektor är ett stort skämt, han kan inte ens svara på frågor.
Pedagogik på högskolenivå är en stor bristvara
Det sista kan jag hålla med om. Tyvärr är det så att jag tackade nej till alla lärarjobb på universitetet som jag blev erbjuden medan jag pluggade på grund av att jag ser mig själv som jävligt värdelös när det gäller att lära ut till andra.
Det är vackert med självinsikt!
Men du kanske har lite lust att kika på mina koder till den där förbannade servon nån ledig tid?
Nu är det bara småströmmar så att säga, men jag har jobbat med rejäla grejer. Firma vill jag inte outa för det finns bilder på mig på hemsidan.
Vad använder ni för processor? Annars tror jag att när det gäller programmering så är Ulvhamne den okrönte konungen på SH.
Fast de som du lockade hit kommer väl inte från seniortråden utan från ÄU?
Jag ritar mek på ställverk.
Jag fick nog inte hit nån... de flesta i "min" tråd var ju som sagt lite bittra. Syftade på att "SH-raiden" som sådan gick bra. Vi blev ju till och med rekommenderade av ÄU tjejerna att inte vara på Senior...
Vi använder Arduino, får PMa Ulvhamne när jag ska ta tag i skiten. Ekonomitentan går före just nu
Det senaste jag gjorde var med en Teensy och den går att använda till Arduino, men jag körde bara assembler.
Flera seniorer går in på ÄU just av den anledningen att stämningen inte är så hård därinne.
Det är lite rejälare än det jag har gjort, det värsta jag har varit inblandad i var 80A 400V. Jag har faktiskt funderat på om inte kraftelektronik vore kul att jobba med, men jag tror att jag är för gammal för att kunna byta inriktning.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|