Singeltråden

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Coolt vi alla fick citatet som om TooL hade skrivit det. När det var Rockmorsan

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
hur gör du då på julbordet ?

skinka o köttbullar :)

Lätt.... man fokuserar på godsakerna helt enkelt som knäck och nubbe - funkar "sitbra"

Fast jag gör veggobullar, veggoskinka och soyakorvar - tom exet kom första året efter skilsmässan (han är absolut köttätare) och frågade om jag gjort nån veggoskinka som han kunde få lite av, han sakna den :)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Hur har det gått med hopparningen? Min måste inte bo i Skåneland.

Men har du inte läst?:)
Skicka bara ett Pm till den singelkillen du tror på. Eller för all del skicka till flera för att säkra upp :) Men akta dej för att blanda ihop. Killar är inte som hojar att man kan ha flera i garaget.
Men du har en bra chans på något/någon. Du lämnade ju en lår bild som få missat, inte ens tjejerna kom förbi den utan att stanna till.

Är man tjej kan man omöjligt vara singel länge om man håller till på SH 99%killar talar sitt tydliga språk.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag har faktiskt käkat en del veggo. Det flesta som känner mej har svårt att förstå detta.
Stora fördelen om man tex grillar ett par veggoburgare är att man är skitmätt på ganska lite.
Sen har man även en skön mättnadskänsla som inte yttrar sig med att man är tung i magen i 4h som vid en blodig biff. Sen håller man sig lagom en bra stund.

Veggo is the shit, men sjuk jobbigt att hålla på med och vem vill inte har långkok, grytbitar, gulasch, spere ribbs, grilla i 5h mm.
Härlig fisk, gratinerad hummer, räkor/kräftor och krabba. Smörstekt gösfile. Abborre...
Mm nu blev jag hungrig...
Ett tag i mitt liv körde jag veggo på vardagarna och kött endast helger. Tyvärr var min kunskap inom veggo urusel så jag ledsna efter några månader.

Nu måste jag nog planera helgens mat, så jag har något smaskigt att se fram emot. Blev ju sugen på något riktigt gott.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Ja blodig är den nog inte efter det passet.

En rostbiff på 1,5kg grillad i 5h är reält blodig. Om man håller tempen i grillen låg, jag brukar försöka hålla grillen på under 100 grader, ölbad samt blötlaggda träbitar (en, äpple)
Sen kör man stenhårt på termometer och passiv grillning. Ölen och vettenbadet för träbitarna står aktivt. Sen är det upp till dej vilken temp köttet ska ha, rare, medium eller well.
Gott är att spränga in färska örter i köttet ihop med att ständigt stryka på med kryddad tomatjuce. Samt kryddor.

Efter 5h smälter köttet i munnen, du behöver knappt tugga så mört blir det.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Känner mig skyldig! :D Tråden har spårat ur till matlagning!! LOL :lol:lol:lol
:backontop

Makita

VIF mina vänner
Gick med
29 Sep 2010
Hoj
Gult är fint
Hmm.. måste nog kika in här lite oftare, har ju helt missat att man kan tinga nu också.

Härmed tingar jag mugge.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Redan bytt grafik kort ...
Köpte billigt enkelt spelar inte något.
Nä ska nog beställa en custom-made så jag får det jag vill ha.
Denna var panik köp när förra krashade... På medimarkt ja o deras ihop plock e billigt men man får ju vad man betalar för.....

Behöver en bärbar en mini burk.
Köper en rosa så får dottern ta den sedan....

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk

Fördelen med datorer framför annat är att man kan kasta ut dom genom fönstret om man blir irriterad på dom..:fakta

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!