Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Dit kan du definitivt inte räkna mig. Det är bara på insidan isf.. :arsele

Nu har ju nästan alla berättat om vilka dom är, men du är ju ny så nu är det din tur. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vad vill du veta? :D

mugge kommer begära bh storlek av dig sen, jag brukar tigga nakenbilder via pm.
Så det är väl det vardagliga kvar då.

Välbetald?
Utbildning?
Favoritfärg?
Favoritmat?
Träffar du apex?
Kan du åka bakhjul?

Sånna standardfrågor man måste få reda på innan man vet att en tjej är avelsbar.

:hihi

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Då tar jag hunden!!!!

Va! Brädad utav min egen hund!
Väljer du hunden får du med mej på köpet så att säga. :tungan
Dit hunden går dit går jag. (Precis som vid en normal promenad):3freak
Nu ökade mina chanser till dubbelt att få Pm, dessutom är ju hunden en riktig babe magnet så jag tror till och med jag tripplade mina chanser.

Om du vill dejta min hund får du nog kontakta mej, då hon är dålig på datorer(inget eget konto på SH). Men jag ska göra mitt bästa att förmedla informationen till henne.
Kan beskriva henne. Hon älskar att pussas, men pussar är bara ett förspel inför hångel. Gosa med kramar mm är en favvorit som vi gör varje helg morgon i minst 1h innan jag kliver upp hon sover vidare. Hon älskar mat, motion och att bara ligga och sova. När hon träffar någon slänger hon sig på rygg och visar hela muffen :hihi. Då vill hon bli killad på magen. Vaktig och tar hand om alla i sin familj, noga att hålla koll på vad alla gör och är. Genom snäll och vill bara väl i alla lägen.

Vänta här nu det här låter nästan som husse:3freak

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
mugge kommer begära bh storlek av dig sen, jag brukar tigga nakenbilder via pm.
Så det är väl det vardagliga kvar då.

Välbetald?
Utbildning?
Favoritfärg?
Favoritmat?
Träffar du apex?
Kan du åka bakhjul?

Sånna standardfrågor man måste få reda på innan man vet att en tjej är avelsbar.

:hihi

Min mamma sa alltid dum fråga kräver inget svar. Men jag svarar åt dej rent generellt vad som gäller. Så slipper du göra bort dej med dumma Pm. :)

BH storlek märker man ju när man träffas om det nu är viktigt. Själv har jag lärt mej Newtons lag redan i skolan.
Nakenbilder ska man ju förhoppningsvis få på sina hornhinnor och behålla där för att njuta av.
Välbetalt? Har du inte råd att försörja henne så ska du skaffa annat jobb. Bara man trivs på sitt jobb.
Utbildning, struntar man i. Bara hon är smart nog för en vettig konversation ihop med samma svar som på välbetald.
Favvo färg, så länge rosorna är röda så är du safe till en början. Sen märker man om man är uppmärksam.
Favvo mat. Är när man står gemensamt och kockar en romantisk middag, smuttar på vin och myser ihop. Vad som är på tallriken är nästan sekundärt.

Apex och bakhjul. Det kan man finslipa ihop så vi blir bättre.

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Ehhh... jag är 179 cm lång - det är få sh killar jag träffat som når mig högre än min näsa har jag märkt :rolleyes:
Har hittills aldrig möt en SH kille med min bröststorlek heller måste jag säga :tuttar
I och för sig har jag mött några SH killar som har lika långt hår som jag, men flera har ju kort eller rakat och det har jag inte heller... :rock

JAG ÄR ETT FREAK alltså :3freak

Och nä, jag är ingen kille :tuttar men om tråden var "kille söker kille" så kan ni ta bort mig från matchningen för jag är nog så långt man kan komma från "SH kille", förutom kärleken till speed och hojar förstås :kär

Men lycka till då alla i 'kille söker kille' :tungan

183 cm över havet här... så nu är vi 3 som är längre än dig ;)
Kille söker kille får bli en egentråd.....:krama

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Kan beskriva henne. Hon älskar att pussas, men pussar är bara ett förspel inför hångel. Gosa med kramar mm är en favvorit som vi gör varje helg morgon i minst 1h innan jag kliver upp hon sover vidare. Hon älskar mat, motion och att bara ligga och sova. När hon träffar någon slänger hon sig på rygg och visar hela muffen :hihi. Då vill hon bli killad på magen. Vaktig och tar hand om alla i sin familj, noga att hålla koll på vad alla gör och är. Genom snäll och vill bara väl i alla lägen.

Äntligen något av intresse i singeltråden! :kär :kär :kär

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ehhh... jag är 179 cm lång - det är få sh killar jag träffat som når mig högre än min näsa har jag märkt :rolleyes:
Har hittills aldrig möt en SH kille med min bröststorlek heller måste jag säga :tuttar

195cm här. :7peta
Bröstmåttet kan jag nog även slå dig på misstänker jag, även om jag inte har mycket till tuttar. :)

Får väl anmäla mig formellt jag med, då jag inte har annat för mig.

Grabbig grabb på 21 jordsnurr, med allt för många allt för dyra intressen. Spenderar helre fredagkvällen i garage med polarna mekandes på nått gammalt härk över nåra öl än på dansgolvet. Gås det ut går jag hellst någonstans där man kan sitta och snacka också.
Dock så hakar jag på det mesta då det värsta jag vet är att sitta & inget göra. :) Kan vara mycket impulsiv när det ter sig. Mycket humor även om omvärlden intealltid hänger med.:)

Har tomblivitkallad snygg, men jag tar inget ansvarför att flickorna i fråga kan ha smak som en synskadad åsna.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Äntligen något av intresse i singeltråden! :kär :kär :kär

Hon är den bästa hund man kan ha. Att hussen på andra sidan snöret är vettig också gör ju inte saken sämre.:tungan Men nu var det ju hunden det handla om. :gråta

Hm märklig vändning på tråden. Från kille/tjej söker motsatt kön, till gay tråd och nu tjej söker hund? Trenderna går fort på internet märker man.

P.s
Min Pm korg är inte full.

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Hon är den bästa hund man kan ha. Att hussen på andra sidan snöret är vettig också gör ju inte saken sämre.:tungan Men nu var det ju hunden det handla om. :gråta

Hm märklig vändning på tråden. Från kille/tjej söker motsatt kön, till gay tråd och nu tjej söker hund? Trenderna går fort på internet märker man.

P.s
Min Pm korg är inte full.

Ja, verkligen massa vändningar i tråden ....
Du har ju 2 som är intresserad av din hund ialla fall ;)

O här lyser PM:na med sin frånvaro också..... :huvet

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
...f-ö kan tråden döpas om till 'Kille söker kille' med tanke på sh-tjejers utseende...

Jag har indikatorer på annat. Men lev du gärna i den världen så blir det en mindre för mej att konkurrera med. Så satsa du på bara dom supersnygga brudarna så satsar jag på kvalite.

P.s
Du ser ju tjejernas avatarer/bilder, helt normala tjejer och vissa ser riktigt bra ut. Och handen på hjärtat. Allt handlar inte om utseende. :)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Ja, verkligen massa vändningar i tråden ....
Du har ju 2 som är intresserad av din hund ialla fall ;)

Men inte ens till henne har det kommit Pm. :va
Kanske Pm funktionen ligger nere? Därför vi inga får. :tummenupp
Du vet med uppdateringa mm. Gilla knappen försvann ju.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!