Riksskånska kan alla (?) förstå..hon bor ju i skåne , där är alla singles o pratar lustigt
Vad vill du veta?Nu har ju nästan alla berättat om vilka dom är, men du är ju ny så nu är det din tur.![]()
Vad vill du veta?![]()
Då tar jag hunden!!!!
Programmerar spel... redan där gick det fel..![]()
mugge kommer begära bh storlek av dig sen, jag brukar tigga nakenbilder via pm.
Så det är väl det vardagliga kvar då.
Välbetald?
Utbildning?
Favoritfärg?
Favoritmat?
Träffar du apex?
Kan du åka bakhjul?
Sånna standardfrågor man måste få reda på innan man vet att en tjej är avelsbar.
![]()
...kan ju bero på att sh-brudar ser ut som killar...
Ehhh... jag är 179 cm lång - det är få sh killar jag träffat som når mig högre än min näsa har jag märkt
Har hittills aldrig möt en SH kille med min bröststorlek heller måste jag säga
I och för sig har jag mött några SH killar som har lika långt hår som jag, men flera har ju kort eller rakat och det har jag inte heller...
JAG ÄR ETT FREAK alltså
Och nä, jag är ingen killemen om tråden var "kille söker kille" så kan ni ta bort mig från matchningen för jag är nog så långt man kan komma från "SH kille", förutom kärleken till speed och hojar förstås
Men lycka till då alla i 'kille söker kille'![]()
Kan beskriva henne. Hon älskar att pussas, men pussar är bara ett förspel inför hångel. Gosa med kramar mm är en favvorit som vi gör varje helg morgon i minst 1h innan jag kliver upp hon sover vidare. Hon älskar mat, motion och att bara ligga och sova. När hon träffar någon slänger hon sig på rygg och visar hela muffen. Då vill hon bli killad på magen. Vaktig och tar hand om alla i sin familj, noga att hålla koll på vad alla gör och är. Genom snäll och vill bara väl i alla lägen.
Ehhh... jag är 179 cm lång - det är få sh killar jag träffat som når mig högre än min näsa har jag märkt
Har hittills aldrig möt en SH kille med min bröststorlek heller måste jag säga![]()
Dit kan du definitivt inte räkna mig. Det är bara på insidan isf..![]()
Dit kan du definitivt inte räkna mig. Det är bara på insidan isf..![]()
Äntligen något av intresse i singeltråden!![]()
![]()
![]()
Hon är den bästa hund man kan ha. Att hussen på andra sidan snöret är vettig också gör ju inte saken sämre.Men nu var det ju hunden det handla om.
Hm märklig vändning på tråden. Från kille/tjej söker motsatt kön, till gay tråd och nu tjej söker hund? Trenderna går fort på internet märker man.
P.s
Min Pm korg är inte full.
...f-ö kan tråden döpas om till 'Kille söker kille' med tanke på sh-tjejers utseende...
Ja, verkligen massa vändningar i tråden ....
Du har ju 2 som är intresserad av din hund ialla fall![]()
Det är bara att gå in på min profil, simsalabim så vet du hur jag ser ut..Skicka på ett kort då! Annars tror jag du ser ut som bettskena![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |