Pam33
1.41 på Knutstorp
Efter att ha varit inne på den här tråden undrar jag oxå vad jag gör i Skåne??Boomschakalak ....
Vad gör du i Skåne...![]()
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Efter att ha varit inne på den här tråden undrar jag oxå vad jag gör i Skåne??Boomschakalak ....
Vad gör du i Skåne...![]()
Jag lovar att prata sakta och artikulera väl...Tolk ...Tolk.....![]()
Jodå, om mannen i fråga inte blir dryg o obehaglig över sin otroliga intelligens så..Haha, japp. Ingen vill ha en intelligent man med bra lön och ordnad ekonomi när man kan få något annat.![]()
Tolk ...Tolk.....![]()
Skicka på ett kort då! Annars tror jag du ser ut som bettskena![]()
Det är taget!! Hon låter precis som en hund för mig. Och husse ingick tydligen.. Provade det på en icke önskvärd fd pojkvän en gång för längesen men det gick inte, han tvingade sig med så då fick jag släppa hunden.Va! Brädad utav min egen hund!
Väljer du hunden får du med mej på köpet så att säga.
Dit hunden går dit går jag. (Precis som vid en normal promenad)
Nu ökade mina chanser till dubbelt att få Pm, dessutom är ju hunden en riktig babe magnet så jag tror till och med jag tripplade mina chanser.
Om du vill dejta min hund får du nog kontakta mej, då hon är dålig på datorer(inget eget konto på SH). Men jag ska göra mitt bästa att förmedla informationen till henne.
Kan beskriva henne. Hon älskar att pussas, men pussar är bara ett förspel inför hångel. Gosa med kramar mm är en favvorit som vi gör varje helg morgon i minst 1h innan jag kliver upp hon sover vidare. Hon älskar mat, motion och att bara ligga och sova. När hon träffar någon slänger hon sig på rygg och visar hela muffen. Då vill hon bli killad på magen. Vaktig och tar hand om alla i sin familj, noga att hålla koll på vad alla gör och är. Genom snäll och vill bara väl i alla lägen.
Vänta här nu det här låter nästan som husse![]()
Ny match.....
SJP -Swish, Lagom har varit för passiv .....![]()
Det är taget!! Hon låter precis som en hund för mig. Och husse ingick tydligen.. Provade det på en icke önskvärd fd pojkvän en gång för längesen men det gick inte, han tvingade sig med så då fick jag släppa hunden.![]()
Jaha, är det hundtricket som gäller nu alltså.
Jag kan spela det spelet med.
View attachment 349756
View attachment 349757
Jag lovar att prata sakta och artikulera väl...![]()
View attachment 349756
View attachment 349757
Schäfer? Tja vill man ha hårtussar i storlek av sin egen hund dagarna i ända![]()
Jodå, om mannen i fråga inte blir dryg o obehaglig över sin otroliga intelligens så..![]()
Du äger väl en damsugare?
Va! Brädad utav min egen hund!
Väljer du hunden får du med mej på köpet så att säga.
Dit hunden går dit går jag. (Precis som vid en normal promenad)
Nu ökade mina chanser till dubbelt att få Pm, dessutom är ju hunden en riktig babe magnet så jag tror till och med jag tripplade mina chanser.
Om du vill dejta min hund får du nog kontakta mej, då hon är dålig på datorer(inget eget konto på SH). Men jag ska göra mitt bästa att förmedla informationen till henne.
Kan beskriva henne. Hon älskar att pussas, men pussar är bara ett förspel inför hångel. Gosa med kramar mm är en favvorit som vi gör varje helg morgon i minst 1h innan jag kliver upp hon sover vidare. Hon älskar mat, motion och att bara ligga och sova. När hon träffar någon slänger hon sig på rygg och visar hela muffen. Då vill hon bli killad på magen. Vaktig och tar hand om alla i sin familj, noga att hålla koll på vad alla gör och är. Genom snäll och vill bara väl i alla lägen.
Vänta här nu det här låter nästan som husse![]()
Jag lovar att prata sakta och artikulera väl...![]()
Det är bara att gå in på min profil, simsalabim så vet du hur jag ser ut..![]()
Yes jag lyckades!
View attachment 349759
Hunden sitter och väntar med spänning på dej.
View attachment 349758
Jag ser ut som Arnold Schwarzenegger
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |