Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Va! Brädad utav min egen hund!
Väljer du hunden får du med mej på köpet så att säga. :tungan
Dit hunden går dit går jag. (Precis som vid en normal promenad):3freak
Nu ökade mina chanser till dubbelt att få Pm, dessutom är ju hunden en riktig babe magnet så jag tror till och med jag tripplade mina chanser.

Om du vill dejta min hund får du nog kontakta mej, då hon är dålig på datorer(inget eget konto på SH). Men jag ska göra mitt bästa att förmedla informationen till henne.
Kan beskriva henne. Hon älskar att pussas, men pussar är bara ett förspel inför hångel. Gosa med kramar mm är en favvorit som vi gör varje helg morgon i minst 1h innan jag kliver upp hon sover vidare. Hon älskar mat, motion och att bara ligga och sova. När hon träffar någon slänger hon sig på rygg och visar hela muffen :hihi. Då vill hon bli killad på magen. Vaktig och tar hand om alla i sin familj, noga att hålla koll på vad alla gör och är. Genom snäll och vill bara väl i alla lägen.

Vänta här nu det här låter nästan som husse:3freak
Det är taget!! Hon låter precis som en hund för mig. Och husse ingick tydligen.. Provade det på en icke önskvärd fd pojkvän en gång för längesen men det gick inte, han tvingade sig med så då fick jag släppa hunden. :gråta

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Det är taget!! Hon låter precis som en hund för mig. Och husse ingick tydligen.. Provade det på en icke önskvärd fd pojkvän en gång för längesen men det gick inte, han tvingade sig med så då fick jag släppa hunden. :gråta

Idag är din lyckodag! Husse är en önskvärd kille.
Så nu är vi nere på den lilla logistik frågan. Du bor ju långt där nere och jag i huvudstadens utkant. Lösning?
Om jag bara visste hur man bifogar en bild.... Hunden väntar med spänning.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jaha, är det hundtricket som gäller nu alltså.

Jag kan spela det spelet med.

181968_101224769958370_100002125413514_8034_4629843_n.jpg

181914_101225009958346_100002125413514_8036_5882004_n.jpg

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Yes jag lyckades!
bild1.jpg
Hunden sitter och väntar med spänning på dej.
bild.jpg

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Va! Brädad utav min egen hund!
Väljer du hunden får du med mej på köpet så att säga. :tungan
Dit hunden går dit går jag. (Precis som vid en normal promenad):3freak
Nu ökade mina chanser till dubbelt att få Pm, dessutom är ju hunden en riktig babe magnet så jag tror till och med jag tripplade mina chanser.

Om du vill dejta min hund får du nog kontakta mej, då hon är dålig på datorer(inget eget konto på SH). Men jag ska göra mitt bästa att förmedla informationen till henne.
Kan beskriva henne. Hon älskar att pussas, men pussar är bara ett förspel inför hångel. Gosa med kramar mm är en favvorit som vi gör varje helg morgon i minst 1h innan jag kliver upp hon sover vidare. Hon älskar mat, motion och att bara ligga och sova. När hon träffar någon slänger hon sig på rygg och visar hela muffen :hihi. Då vill hon bli killad på magen. Vaktig och tar hand om alla i sin familj, noga att hålla koll på vad alla gör och är. Genom snäll och vill bara väl i alla lägen.

Vänta här nu det här låter nästan som husse:3freak

Du menar att husse lägger sig på rygg och visar muffen?:va

Jag lovar att prata sakta och artikulera väl... :lol

Det är ju vackert så att du skriver på svenska iaf!:hihi

Jaha, är det hundtricket som gäller nu alltså.

Jag kan spela det spelet med.

Hmmm.. Ska vi ha det på viset så får jag nog fan låna mammas rottweiler...:mattias

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!