Slowroller
Skrämmer små barn
Och vips har vi skapat förvirring runt uttrycket "Ska du med hem till mig och dricka te?".
Det blir ju så så fort det är cheyfritt här inne. Tråden ballar ur fullständigt.
Och vips har vi skapat förvirring runt uttrycket "Ska du med hem till mig och dricka te?".
Om du känner att en resa på egen hand är vad du behöver så ska du göra den, men inte för att testa din sociala kompetens iaf! Den har vi ju kommit fram till att den funkar alldeles utmärkt! Jag har blivit så imponerad alla gånger du berättat om sittningar och liknande, hur du tar för dig och bara kommunicerar med folk! Du klarar det fan bättre än vad jag gör, trots ditt handikapp, och jag är en riktig pladdertacka!
Jag är inte störd. Jag är rubbad!Meh, du, din sociala inkompetens är nåt du själv har kokat ihop. Du funkar ju perfekt här. Visserligen är vi lite störda men det finns väldigt många störda välmående o framgångsrika människor. Det gäller ju att hitta sig själv. Inte med det sagt att jag alltid gillar mig själv för jag har alltid Luther på ena axeln (o fan på den andra) men... som sagt var... det är ABSOLUT inge FEL på dig söta Plåtis!!! Du behöver bara några år på dig...
En klyscha men den stämmer så bra.
"Beauty lies in the eye of the beholder"
Jag är inte störd. Jag är rubbad!
Då blir det helt jävla dött igen......
Du ja, men det är för att dina... är så stora... i mitt fall är det för att jag är... öh nu glömde ja igen...
You and Me Clown, can you handle it!?!?
Det blir ju så så fort det är cheyfritt här inne. Tråden ballar ur fullständigt.
Åff kårs aj kan.
Det går inget bra för dig va?
Eller så är det vår riktiga sida som kommer fram så vi börjar snacka tekokare och annat manligt.Ja tror de e Mrs Z som kommer inte me lite politiskt korrekthet o så sunka allt ur... (hon är nog sur på mig, förväntar mig uppläxning ala PC från henne efter detta o en vafan de nu heter när man stickar en tröjjävel=
Mja, går bra o bra. Ligga får jag alltid...
Eller så är det vår riktiga sida som kommer fram så vi börjar snacka tekokare och annat manligt.
Hahah, ja satt idag med 5 servicetekniker som pratade creme brule oh confit o fondant... meh söta eller hallå?
Men det e ju sååååå gott!!!!
E tu brute... (nu förväntar jag mig att Zippen bryter in).
Just rub it in why don't you......
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |