10 000 kostade mitt kort och jag sålde min första hoj för 8000 när jag bytte
Men då hade jag iofs en far att övningsköra med så jag slapp ta lektioner.
Och vill man träffa folk utmed vägen så är hojen perfekt. Hojfolk är ena riktiga jäklar på att umgås med andra hojåkare man inte känner.
Det är fortfarande inte tillräckligt med pengar med bägge för mig. Jag må äga en Volvo 740 GL -92 men jag vill inte köpa mig nån skithoj för det (Volvo är ju pålitliga bilar)
En billig hoj behöver inte vara en tråkig hoj. Det är skitnajs att köra hoj, oavsett hur billig den är.
Tänkte snarare att jag inte ville köpa en billig hoj bara för att, tänk om det visar sig vara en skithoj som ändå kostar pengar i reparationer
Tänkte snarare att jag inte ville köpa en billig hoj bara för att, tänk om det visar sig vara en skithoj som ändå kostar pengar i reparationer
ähh... tåget går ju direkt in till centralen från arlanda, å då e du ju typ framme
Hmm, kollade flyg till Estockholmo nu. Går ju bara billiga ut till Arlanda, sen ska man fan kånka på buss och tunnelbana och gud vet allt skit som finns att välja på där uppe. Blir ca 1000 spänn med flyg, bussar och undergroundtjaffs, och en jäkla massa bytand.. Man kanske skulle sätta i dieselboxen i sin bil igen och tuffa upp?
Men jag ska inte till centralen! Ska bo hos en kompis, som inte bor på centralen!
Jag nej, men Plåtis är BÄTTRE på det där än mig! Så jag försökte inte framhäva någon annan än henne!
Då vet ni det grabbar att det är läge att packa mer öronproppar oc bara nicka och le ner de pratar med er
Men jag ska inte till centralen! Ska bo hos en kompis, som inte bor på centralen!
Jag ogillar centralen! Dessutom ska jag langa upp sprit, så det får bli bilen!Men centralen är plättlätt att hitta på! Och hamna på rätt tunnelbana och allt också, går typ inte att göra fel.
/Hon som går vilse överallt men hittar på centralen
Tjofadderittan ledsyn.
Kan du ha själv ditt blindstyre.
Kan du ha själv ditt blindstyre.
Ikväll är man skumögd som en bäver. Har druckit sådana volymer te att jag känner att jag börjar lösas upp inifrån. Jag nös för en stund sedan och hornhinnan rullade under tv-bänken. Det kostar väldeliga att utmana hälsan med för mycket te. Men skam den som ger sig, snart blir det en kanna grönt.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|