Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Mmmm, min förra gick bort sommaren -11 o jag trodde jag skulle dö.. Aldrig mer häst tänkte jag. Men, det sitter på nåt konstigt sätt insprängt bland nerver, ryggmärgsvätska o kotor.. Svårt att operera bort. :crash

Vet hur det är! Fick avliva min ena förra hösten... 10 år gammal. Roligare saker har man ju vart med om.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jag säger redan nu aldrig mer häst efter Greven, det är han eller ingen.. Vi får väl se, men inte på jääävligt länge hoppas jag.

Fina Kalle Kalabalik! :krama
Min fina ponny.. :gråta
Jag lovar, du kan inte vara utan. Man får sörja klart först bara. Plötsligt en dag sitter man där o kollar annonser. Ingen vet hur det gick till men man kollar. Inoperabelt.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Vet hur det är! Fick avliva min ena förra hösten... 10 år gammal. Roligare saker har man ju vart med om.
Det är så svart, så svart.. Har aldrig sett så svart.
Det är ganska jobbigt när han går bort två veckor innan semestern. Som var planerad tillsammans med honom.. och det regnar varje dag vilket innebär att antingen sitter man hemma o gråter eller sitter man på en bänk på löprundan o gråter. I regnet.
Fan, det var svart..

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Alla får vara med, om man kan ta sig till Sthlm den 26e, eller när det nu var!

Jag var ju nyss i Stockholm, jag orkar nog inte åka nånstans.

Mina Australien-planer går i stöpet så nu letar jag nåt annat att göra för pengarna jag sparat ihop. Frågan är om man ska satsa på att volontärarbeta eller om man typ ska tågluffa. Skitsvårt det här :huvet

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Om vi byter till mjölkchoklad kan vi smälta det o ringla det... var du vill. Jag är öppen för förslag. :hihi

Öppen var det ja :banana Du var mig en finurlig tös. Ett erotikens svar på den Schweiziska armekniven månne. :whip

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.

Mina Australien-planer går i stöpet så nu letar jag nåt annat att göra för pengarna jag sparat ihop. Frågan är om man ska satsa på att volontärarbeta eller om man typ ska tågluffa. Skitsvårt det här :huvet

Fortsätt arbeta o lägg pengarna på att sponsra min banåkning. Du får en "plåthinken" dekal ovanför ljuddämparen för låt oss säga 50000?

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nu är det dax att rota fram något kul på Netflix att avrunda aftonen med. Jag bockar och tackar för sällskapet denna grådaskiga födelsedagsafton. :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Att bli riden barbacka? :hihi

Hojkort och hoj är mitt förslag. Sen kan du få följa med på sommarens road trip :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hojkort och hoj är mitt förslag. Sen kan du få följa med på sommarens road trip :)

Så mycket pengar har jag inte att det räcker till bägge (Hade jag haft det så hade det blivit Australien). Har haft en tanke på hojkortet dock. Men jag behöver tyvärr göra den här resan, för min egen skull så hojkortet och allt annat får vänta. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Så mycket pengar har jag inte att det räcker till bägge (Hade jag haft det så hade det blivit Australien). Har haft en tanke på hojkortet dock. Men jag behöver tyvärr göra den här resan, för min egen skull så hojkortet och allt annat får vänta. :)

Vart tänker du åka då?
Bara planlöst runt eller åker du för att se specifika saker?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO