Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag tyckte att det stod erektion men det stod ju reaktion, jag skämtar inte jag tyckte verkligen att det stod erektion.

Hahahaha! :D

Fast erkänn, om man pussar o gullar eller nyper ett par bröst och bara får undrande blickar och sen en förklaring att de är noll känsliga... De är de värsta brösten.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Haha verkar som att det helt klart kan bli en intressant fest xD Får se om man vågar komma......man är ju bara 179 så man kanske får backa sist i kön hela tiden och aldrig komma in :(

För övrigt det med ideal osv så får jag hålla med någon som skrev att man kan ha vilka ideal osv som helst, sen faller man ändå för någon helt annan som har charmen, humorn osv som man tycker om/älskar mer än något annat :) Jag själv gillar korta tjejer, tycker det är fint men sen den man faller för kan ju vara allt annat :p

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Haha verkar som att det helt klart kan bli en intressant fest xD Får se om man vågar komma......man är ju bara 179 så man kanske får backa sist i kön hela tiden och aldrig komma in :(

För övrigt det med ideal osv så får jag hålla med någon som skrev att man kan ha vilka ideal osv som helst, sen faller man ändå för någon helt annan som har charmen, humorn osv som man tycker om/älskar mer än något annat :) Jag själv gillar korta tjejer, tycker det är fint men sen den man faller för kan ju vara allt annat :p

Har inte du flickvän? :va Klart du ska komma!!!

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Har inte du flickvän? :va Klart du ska komma!!!

Vi gjorde slut i höstas. Vi är kompisar fortfarande iaf :) Ja får se, jobbar dagen efter och åker nog med folk som troligtvis åker mot Uppsala efter mässan. Men ja det vore ju helt klart kul och träffa lite nyllen :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vi gjorde slut i höstas. Vi är kompisar fortfarande iaf :) Ja får se, jobbar dagen efter och åker nog med folk som troligtvis åker mot Uppsala efter mässan. Men ja det vore ju helt klart kul och träffa lite nyllen :D

Ah okej. Fan va många som bryter upp! Är garanterat fler som kommer från muppsala, kolla i Sh-tråden och på ansiktsboken. :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Jag är bara 1.72m så jag vågar mig inte dit. :)

Om man har komplex för längden så kan man göra som en tjej jag såg när jag fixade pass. Hon hade någon form av platåskor (>10cm), och av hennes utseende i övrigt så drog jag slutsatsen att hon alltid har platåskor, iallafall så när hon skulle mäta längden med en mätgrej på väggen så gjorde hon det med platåskorna på sig.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Tror kanske han menade att man vill ha en reaktion hos den man petar på.

Vilket ju kan va trevligt. :)

Jag tror hon menar att reaktion och erektion är ungefär samma lika. ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Bara för att tala om för er:

Jag hatar era planer där det tisslas om att ligga i höger och vänster på SH-festen.

Jag börjar ju bli sugen :(

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Bara för att tala om för er:

Jag hatar era planer där det tisslas om att ligga i höger och vänster på SH-festen.

Jag börjar ju bli sugen :(

Det är bara snack, ingen kommer ligga i vanlig ordning, men det kommer bli jäkligt trevligt.
Gäller bara att se till att hålla sig vid singeltråden-bordet så man slipper de andra ingenjörerna.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jag är bara 1.72m så jag vågar mig inte dit. :)

Om man har komplex för längden så kan man göra som en tjej jag såg när jag fixade pass. Hon hade någon form av platåskor (>10cm), och av hennes utseende i övrigt så drog jag slutsatsen att hon alltid har platåskor, iallafall så när hon skulle mäta längden med en mätgrej på väggen så gjorde hon det med platåskorna på sig.

Inga komplex här inte, men va någon som nämnde att dörrvakten skulle/kunde guida dom som va under 180 till bak i kön igen när man kom fram till dörren xD haha

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning