Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det här med utseende är egentligen bara en snedvriden variant av att försöka styra sina känslor...

Själv gillar jag blåögda brunetter men gifte mig med en grönögd redhead... Hennes kropp är inte vad jag skulle ha beskrivit som min drömtjej.... Men hela hon med den hon är gör henne till en 11:a på en 10-skala.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det här med utseende är egentligen bara en snedvriden variant av att försöka styra sina känslor...

Själv gillar jag blåögda brunetter men gifte mig med en grönögd redhead... Hennes kropp är inte vad jag skulle ha beskrivit som min drömtjej.... Men hela hon med den hon är gör henne till en 11:a på en 10-skala.

Funkar tydligen inte att gilla. Så :GILLA! :) En man med hjärta på rätt plats. :tummenupp

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Fast hur många ggr har man inte sett "studs" med "toads" och vice versa och hur man en funderar och vrider och vänder på det så får man inte ihop det. :va
Visst, i ett fåtal är det garanterat pengar med i ekvationen... men jag tror helt enkelt att vissa är starkare än andra och ser förbi utseendet och väljer den _person_ som de trivs med.

Enkelt... den som får :fika såklart. :fakta

:krama du är så vettig. Man blir nästan :kär

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Funkar tydligen inte att gilla. Så :GILLA! :) En man med hjärta på rätt plats. :tummenupp

Jag kunde!
Det är så det fungerar. Jag har själv en bild av vad jag har för preferenser men det faller platt när man vänder sig om efter något helt annat på stan. Helheten rockar :banana

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Dom första var ju ohyggligt fula, såg ut som lastbils-backspeglar! Isf nr 2.

Varför måste du ha backspeglar? :va

Well, when you put it like that. Men ja, jag lutar åt nr 2 jag med. :tummenupp

För att jag kör som en buse, så har jag inga speglar kommer jag sitta och titta så mycket bakåt att jag kommer krocka framåt. :crash

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag kunde!
Det är så det fungerar. Jag har själv en bild av vad jag har för preferenser men det faller platt när man vänder sig om efter något helt annat på stan. Helheten rockar :banana

Jag kan oxå gilla men de försvinner så fort jag uppdaterar sidan. :va

Jo jag vet, o med ålder förändras preferenserna. Iaf har de gjort hos mig. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Well, when you put it like that. Men ja, jag lutar åt nr 2 jag med. :tummenupp

För att jag kör som en buse, så har jag inga speglar kommer jag sitta och titta så mycket bakåt att jag kommer krocka framåt. :crash

Hur har du tid att titta en massa om du kör som en buse? Hade valt så små som möjligt om du nu måste ha några. Ska vara så rent som möjligt. :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
För mig behöver personen inte ens vara levande, bara vederbörande är varm.
Så var det inte förr.

hahahhaa....naaw! Nu ska du inte vara så hård mot dig själv. :D Kommer du till sh-festen? Vill se om ja ogillar dig lika mycket i verkligheten som jag gjort här på forumet. :tungan :krama

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning