Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det negativa med hojförare är att de oftast är jävligt korta. Trots att jag bara är 162 bajstollar över marken. :( Vill oxå kunna ha högklackat utan att behöva titta ner på killen.

Annars är pussas gott. :) :krama

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det negativa med hojförare är att de oftast är jävligt korta. Trots att jag bara är 162 bajstollar över marken. :( Vill oxå kunna ha högklackat utan att behöva titta ner på killen.

Men högklackat lär du väl kunna ha utan större problem? :) Eller är du en sån där jäkel som har förmågan att springa runt i 16 cm klackar?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men högklackat lär du väl kunna ha utan större problem? :) Eller är du en sån där jäkel som har förmågan att springa runt i 16 cm klackar?

Njä inte riktigt, hahah....men kan säkert lägga till 10-12 cm. Tror smärtgränsen går på 13 cm. :) Fast jag verkar dra åt mig dvärgar av någon konstig anledning, gärna phett pumpade oxå. Suck.... :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Njä inte riktigt, hahah....men kan säkert lägga till 10-12 cm. Tror smärtgränsen går på 13 cm. :) Fast jag verkar dra åt mig dvärgar av någon konstig anledning, gärna phett pumpade oxå. Suck.... :hihi

Aja, men då funkar det ju i alla fall med grabbar ner till 175 cm. ;)

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.

Men alltså tjejer ni är ju små båda två? SÅ svårt kan det ju inte va o hitta killar runt 180? Jag är 187 och känner mig inte speciellt lång för att vara kille... :/ Det kanske är neråt skåne folk i regel är småväxta? :3freak

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Men alltså tjejer ni är ju små båda två? SÅ svårt kan det ju inte va o hitta killar runt 180? Jag är 187 och känner mig inte speciellt lång för att vara kille... :/ Det kanske är neråt skåne folk i regel är småväxta? :3freak

Nä, jag har då aldrig haft några problem! Varken med eller utan klackar. :p

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Har väl aldrig sagt jag har svårt att hitta kille. :hihi Jag står fast vid det jag skrev i början av tråden, its still me my self and I. :) Men flörta och ha roligt är väl aldrig fel. ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jävla kräsen du är då, menar du att du har krav på mer än bara längden? :eek: :D

hahah ja har massvis med krav. :D men faller man med ansiktet i asfalten så brukar de kraven flyga åt helskotta. :hihi

Menar mer att en person är mer än bara längd, kan bli attraherad av tex charm, humor, intelligens osv. Är ju inte som om jag går runt med en måttstock. Då hade jag mätt annat. :rofl

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Ni är roliga! :) Kommer ni hela högen till sh-festen? :)

Om ni bönar och ber! Måste ladda inför operation den 28:e :crash

Nä, bara de som är långa nog. ;)

Med andra ord blir det inga cheyor? :7peta

178 cm ÄR magiskt. I vilket fall för mig. :hihi Men jag lovar att jag inte kontrollmätte innan, eller valde pga längd. Men männen i mitt liv har en förmåga att vara exakt 178! Min pappa var 178, min andra sambo, och min nuvarande man är 178. :lol :lol :lol
Hur lång jag är? 176! Gillar killar med självförtroende nog att dejta en lång tjej! :tummenupp

Inte kan det väl bero på att just 178 cm längde var medellängd för svenska killar? :va

Då har väl jag kasst självförtroende då, för jag föredrar korta/petits. Aldrig längre än en själv iaf, hemska tanke.

Ja, sans cigaretter och snus. :7peta

Det är dom danska generna vettu... :hihi

Brukar föredra över 180. Men det är så mycket mer som spelar in än bara längden. :D

Sa jag att jag var 183? :hej

Har väl aldrig sagt jag har svårt att hitta kille. :hihi Jag står fast vid det jag skrev i början av tråden, its still me my self and I. :) Men flörta och ha roligt är väl aldrig fel. ;)

Så länge det är ömsesidigt. :fakta

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Ärligt? Hur ofta har du högklackat tillsammans med killen? :7peta

Jag har provat 192 men 178 är mycket mycket bättre, om man är 176. :D Då kan man pussas och kramas, och klämma på honom precis när andan faller på. För hemma går jag i strumplästen. Vad spelar det för roll om du blir längre i högklackat? :va Han kan vara stolt att han fångat en "lång" snygg tjej, coh du får sträcka på dig vara den där "långa" snygga tjejen. Du vet in med rumpan och ut med brösten... :lol Fast rumpan lär visst puta med i högklackat. :rolleyes:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Sa jag att jag var 183? :hej

Så länge det är ömsesidigt. :fakta

183 låter väl helt ok. :tummenupp

Ja, så klart! Flörtar inte med upptagna killar och jag brukar inte tvinga nån att ha roligt. :D Även om jag inte är intresserad av något seriöst just nu så föredrar jag att inte involvera mig med någon alls sexuellt, ser inget nöje i tillfälligt sex. Så blir mest bara ofarlig flört. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ärligt? Hur ofta har du högklackat tillsammans med killen? :7peta

Jag har provat 192 men 178 är mycket mycket bättre, om man är 176. :D Då kan man pussas och kramas, och klämma på honom precis när andan faller på. För hemma går jag i strumplästen. Vad spelar det för roll om du blir längre i högklackat? :va Han kan vara stolt att han fångat en "lång" snygg tjej, coh du får sträcka på dig vara den där "långa" snygga tjejen. Du vet in med rumpan och ut med brösten... :lol Fast rumpan lär visst puta med i högklackat. :rolleyes:

Alltså, min rumpa går inte "dra in". :hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag har samma problem, å andra sidan brukar inte folk klaga, så jag ser inte riktigt syftet heller... :rolleyes:

Ser ju inte det som ett problem överhuvudtaget. :) Tjejer ska ha roooooompaaaaa! :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning